Deze modellen gaan zowiezo voor lijkt mij, al is het misschien handig als we een deadline stellen voor wanneer iedereen even heeft aangegeven wanneer en hoe en wat enzo
apollootje
Geplaatst: 03-02-12 12:49
Hoelaat beginnen jullie morgen, gewoon 11u? Ik zou dan ook wel kunnen komen.. Maar dan liever ook met hondje Zelf zou ik ook wel camera mee kunnen nemen, maar ben geen top fotograaf!
ah joh gewoon je camera meenemen al doende leert men
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 14:42
Jeetje, wat een sneeuw! Wel erg mooi op de zandverstuiving nu.. en ook voor de foto's!
woollieh
Geplaatst: 03-02-12 14:55
Jaa, idd! Ontzettend veel sneeuw! Ik hoop alleen dat het morgen droog is! En ik was me aan het bedenken dat ik er niet eens zo makkelijk kom (moet met de fiets)..
Ik ben ook geen topfotograaf hoor!
Dus we beginnen om 11 uur? Want dan verzet ik mijn shoot naar de middag! Tot een uur of 1?
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 15:02
Ja 11 tot 1 uur vind ik prima! Denk niet dat iedereen tot 3 uur met camera in de handen wil staan.. haha kouuuddd.
Ik ga met de auto, maar de bovenweg is een poedersuiker weg dus hoop dat het niet zo glad is.
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 15:13
11 uur vind ik prima En na de shoot zijn we nog steeds wel voor een wandeling? Dan ga ik me daar op kleden namelijk, misschien ook een jasje voor de hondjes mee.
Laten we de lijst nu definitief zo? Dus geen aanmeldingen van honden meer? (gezien de geringe aanmeldin van fotografen )
Ja, we kunnen ook foto's maken.. stukje wandelen, foto's maken, stukje wandelen.. zo heb je niet elke x foto's op 1 plek en kunnen de honden ondertussen nog een beetje stoeien.
Lijkt me prima Uiteindelijk denk ik dat we gewoon moeten gaan, en zelf een beetje moeten zien hoe het wordt, gezellig wordt t vast wel
Mama_Rianne
Geplaatst: 03-02-12 15:43
Ja, dan blijven we zelf ook nog een beetje in beweging.. anders sta je hele tijd stil en dat is verdomd koud denk ik! En dan komen we vanzelf mooie plekjes tegen om ze even op de foto te zetten.
Als ik genoeg foto's heb maak ik een mooi boek voor mijn moeder voor haar verjaardag Wij hebben de hond namelijk ooit uit t asiel gehaald voor mijn vader, en mijn vader is inmiddels overleden... Dan heeft ze voor altijd een mooie herinnering aan zowel de hond als mijn vader zijn beste vriendje
Dankjewel! Hij poseert ook echt als ik foto's ga maken, hij doet net of die iets ziet.. en maakt zich dan helemaal groot. Het is ook een ontzettende patser, hij weet dat hij mooi is. De dames verleid die erg graag! Hij is nu een week gecastereerd, dus hoop dat het patserige wat minder word.
Zoals hier met mijn dochter.. is niks te zien in de verte, maar hij doet alsof.
Wit op wit word moeilijk ja.. moeten we maar een stukje sneeuwvrij voor hem maken, haha!
Twilight
Geplaatst: 03-02-12 15:57
ja maar ik zit een beetje in dubio, madam is oud en weet niet of ze het gaat volhouden zeg maar qua tijd.., dus kans zit er miss in dat ik alleen met me camera mee kom.., vind het zo zielig aangezien ze lange wandelingen ook niet vol kan houden.., maar mee ga ik sowiesow en warm aankleden voor de wandeling ook zeker weten.
__PSM__
Geplaatst: 03-02-12 15:58
Hier een zwarte hond
Anne, ze mag ook altijd even in de auto wachten hoor
woollieh
Geplaatst: 03-02-12 15:58
Haha; leuk zeg! Wel een gave hond!
Ik vind het super leuk om te oefenen, maar dat moet inderdaad ook niet te lang worden.. Ben echt een hele erge koukleum.
Aranel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-12 15:59
woollieh schreef:
Mooie foto Rianne! Wit op wit wordt moeilijk
Nou dat valt wel mee vind ik hoor, het wit van een hond is toch altijd minder 'wit' dan de sneeuw. Heb ik met die van mij ook, dan denk ik steeds 'Hmm ze moeten in bad.. '
Twilight
Geplaatst: 03-02-12 16:00
weet ik hahaha, maar ben bang dat ze dan perongeluk der behoefte doet dan.., maar ga even emt me ouders overleggen.