Marjoow schreef:Met een beetje geluk fotografeer ik 20 november met een nieuwe camera
o leuk!! haha eindelijk een nieuwe, zal je blij mee zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Een Sony A390. Krijg de camera met 18-55 lens woensdag al, en hoop dat ik daar zeer snel de 18-200 lens van Sigma bij kan kopen!!
Mijn vader wil alleen niet geloven dat je een zoomlens nodig hebt voor paardenfotografie. Hoe eigenwijs kun je zijn....
Enige wat ik gebruik is mijn zoomlens
hahaha!
Cavia's dan??
Marjoow schreef:Een Sony A390. Krijg de camera met 18-55 lens woensdag al, en hoop dat ik daar zeer snel de 18-200 lens van Sigma bij kan kopen!!
Mijn vader wil alleen niet geloven dat je een zoomlens nodig hebt voor paardenfotografie. Hoe eigenwijs kun je zijn....
Dan kun je ook helemaal los?
Waarom wil je eigenlijk de 18-200mm allround-zoomlens kopen als je al de 18-55mm lens hebt? Misschien dat je dan ook eens naar lenzen in het bereik van 55-250mm of 70-300mm kunt kijken. Die zijn ook zeker de moeite waard voor bij de paardjes. Lauke schreef:Laurahh schreef:Haha mijn kitlens ligt vér opgeborgen in de kastEnige wat ik gebruik is mijn zoomlens
bij mij ook
Die maakt bij mij de meeste body-uren. Alleen door alle meetings van de laatste tijd gebruik ik mijn telezoom tegenwoordig veel meer. Haha!
net gereageerd

)
Maar ik heb er liever geen herhaling van
. Vind naald en draad altijd mooier 
Heb Bub ook eens met stieken geknot en toen dacht iedereen dat het met naald en draad was gedaan
Zal straks wel foto opzoeken.