Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doom schreef:Heeft er nog iemand van jullie zin om foto's te maken van de ruiters tijdens de clinic van Lotje Schoots zondag?
Wel geheel gratis! Mag met copyright door sturen maar dan niet door paard en ruiter heen, zodat als ze ze bijv alleen voor het internet ( hyves, of facebook willen hebben) dit gewoon ook kan! Bestellen mag/kan natuurlijk wel maar dan gewoon reele prijzen.
Mijn moeder heeft zelf een mooie camera, anders maak ik gewoon die dag zelf foto's (GRATIS) en upload ik ze op een website. Maar mocht iemand het leuk vinden om deze dag te komen en er evt een klein centje aan willen verdienen door foto's die worden nabesteld.. dan ben je van harte welkom! Wil het graag wel even van je weten...
De gehele nadruk ligt wel meer op het Vrijwillig en dus gratis foto's maken en door sturen.
Bagheera_206 schreef:Ziet er goed uit!Volgens mij hebben de 23e Inge en Aniek allebei een Sigma 70-200mm f/2.8.
@Vanky: Moest ik voor jou nog mijn Canon EF-S 18-135mm IS meenemen? Zelfde kwaliteit als je kitlens, maar je hebt net even iets meer bereik. Ik zie dat de andere "Canon-chicks" al zijn voorzien van voldoende mm's.Ben namelijk even kwijt of ik hem voor de 9e en/of23e mee moest nemen voor iemand.