Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

visitor1

Re: Fotoshoot meeting Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 10:33

sorry weet ik ook niks van!

Ik vroeg me op de valreep af of er misschien toch iemand is die met mij wilt ruilen? Wij zitten nu in de ochtendgroep, maar we hebben zaterdagavond een afscheidsfeestje van iemand die naar Australie gaat, wat ik was vergeten! Echt heel stom! (mocht het niet kunnen dan komen wel nog steed wel 's ochtends hoor!)
Mocht er iemand zijn, dan ben ik diegene erg dankbaar!

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 10:58

Jeeejjj!! Ik hoop ook dat we ff een zonnetje krijgen.. Levert mooie plaatjes op.. Ben nog steeds niet uit welke set ik op wil doen!!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:02

Zonnetje komt ook vast nog wel even langs voor ons.. Je hebt nog ff de tijd ;) als het maar niet TE opvallende kleuren zijn he ;)

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:07

Nee ik denk dat het grijs word, of een geel/ goud dekje met bruine bies, bruine bandages..

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:25

Is de planning die freya heeft gegeven definitief?

Ik weet niet of ik kom als het de zo lang duurt. Vanwege een chronische schouderblessure kan ik niet de hele dag fotograferen. Dan zit ik mezelf alleen maar in de weg en heb ik een week lang pijn.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:48

Nee ik heb een nieuwe gemaakt.. maar die moet ik nog hier zien te krijgen.. ;)
Het duurt allemaal wat korter... is ook wat fijner voor de paarden ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:48

golddigger08 schreef:
Nee ik denk dat het grijs word, of een geel/ goud dekje met bruine bies, bruine bandages..

Klinkt wel mooi.. ben benieuwd :)

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 11:53

Fijn dat het wat korter duurt.. Vriendlief gaat namelijk misschien toch mee ( omdat het voor mij het eerste ritje met de trailer is. Vind het wel fijn om iemand er naast te hebben ). Die gaat dan even zijn oma bezoeken en met de hond een strandwandeling maken :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:42

De ochtend duurt nog net zo lang hoor ;) maar de dag in zijn geheel is korter en voor de stand en portretfoto's hebben we de tijd wat ingekort omdat het voor de paarden veel te lang was om mooi te staan zijn ;)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:00

Okee hier is die dan: de officiele planning

http://i298.photobucket.com/albums/mm24 ... dwijk2.jpg

Aanwezig uiterlijk 9.50 ivm inlichtingen zodat iedereen weet bij welke fotograaf te starten.
De fotograven zullen een lijst krijgen zodat zij de modellen door kunnen sturen naar de volgende fotograaf.
Om 10.00 vertrekt de eerste groep vanaf het wantveld richting het strand. We zullen eerst standfoto's maken, echter is het wel van belang je zadel direct mee te nemen zodat we niet terug naar auto of trailer moeten.
Je kan je paard op en af zadelen bij een speciaal aangewezen plek vlakbij strand.
Vooraf zal iedereen ingelicht worden bij wij hij of zij moet zijn, de fotograven krijgen hier een blaadje voor zij kunnen de modellen dan ook doorverwijzen naar de volgende fotograaf.

Voor de mensen die met een tomtom komen het adres wat je moet intypen:
Wantveld 9, noordwijk ZH (en dan even zoeken naar de persoon met de reflecterende gele jas)
Hou er rekening mee dat het betaald parkeren is.

Tussen de middag is er een pauze ingelast voor de fotograven, hou er rekening mee dat je zelf eten en drinken moet meenemen.
Ook warme kleding is hoogstwaarschijnlijk een vereiste de wind kan soms best koud zijn.

De middaggroep aanwezigheid gewenst om 12.50 ivm inlichtingen, zodat iedereen weet bij welke fotograaf te starten.
Om 13.00 vertrekken we richting het strand en de fotograven voor de standfoto's.
Ook voor jullie geldt direct het zadel mee te nemen, zodat we niet terug hoeven naar de trailers.

Na afloop kunnen de mensen die dat willen nog wat komen drinken bij mij, onder voorbehoud van het weer.

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:32

Oke helemaal goed en duidelijk!!!
Heb er zin in!!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:41

Even voor de duidelijkheid: Er zijn dus over de dag verdeeld 6 groepen. 3 in de ochtend en 3 in de middag.
Om een beetje duidelijkheid te scheppen heeft b.v. groep 1 (Corinda, Sanne_shelly,Carolijn) om 10:15 de fotografen Freya, Desiree, Steph, en intr tot hun beschikking. Onderling zullen zij wisselen. Na 15 minuten wisselen de groepen.. Dan gaan de volgende groep modellen naar de volgende groep fotografen..

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:43

chips.. betekend toch niet dat ik 45 min met m´n paard aan de hand sta?
Kan het rijden ook tussendoor (tijden shoot) in overleg?

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:46

chessie, je krijgt even een pb
Desiree thanks voor de uitleg bijsluitende uitleg, wist dat ik wat was vergeten, dat dus ;)
en voor alle hulp eromheen

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:59

NoGo schreef:
chessie, je krijgt even een pb
Desiree thanks voor de uitleg bijsluitende uitleg, wist dat ik wat was vergeten, dat dus ;)
en voor alle hulp eromheen

Heel graag gedaan.. :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:23

Je bent gewoon geweldig :D

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:55

Net kregen wij te oren dat S__L en Qwek zich vorige week al hadden afgemeld bij _aurora_ Hoogstwaarschijnlijk wordt er dus nog even geschoven met de modellen in de ochtend!!!!!

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 20:13

Omdat er kennelijk verhalen achter mijn rug omgaan zet ik het hier maar neer. Ik houd namelijk niet van roddelen. Ik heb helaas een overlijden in mIjn familie waar ik het eea met een huis en familie voor moet regelen. Dit ben ik zondag ochtend en een gedeelte vd middag voor aan het regelen. Ik zit er ook niet zozeer op te wachten maar moet gebeuren. Dat er een advertentie bij commercieel staat wil zeggen omdat het doordeweeks voor 3 dagen mijn inkomsten zijn.

Voor vragen lkunnen mensen altijd n pb sturen maar graag wel een beetje respect blijven houden zou ook leuk zijn. Verder wens ik iedereen veel plezier en veel mooie foto's!!

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 21:52

_Aurora_ schreef:
Omdat er kennelijk verhalen achter mijn rug omgaan zet ik het hier maar neer. Ik houd namelijk niet van roddelen. Ik heb helaas een overlijden in mIjn familie waar ik het eea met een huis en familie voor moet regelen. Dit ben ik zondag ochtend en een gedeelte vd middag voor aan het regelen. Ik zit er ook niet zozeer op te wachten maar moet gebeuren. Dat er een advertentie bij commercieel staat wil zeggen omdat het doordeweeks voor 3 dagen mijn inkomsten zijn.

Voor vragen lkunnen mensen altijd n pb sturen maar graag wel een beetje respect blijven houden zou ook leuk zijn. Verder wens ik iedereen veel plezier en veel mooie foto's!!

Misschien dat je dit beter via pb moet uitvechten met de mensen die blijkbaar roddelen?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:13

Weet iemand of er op redelijke afstand van de shoot locatie ergens een toilet is ? ivm maandelijks probleem

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:17

We maken wel een menselijke heg voor je Freya :+

Aurora, veel sterkte!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:18

Lief,
Maar dat willen jullie niet van dicht bij mee maken.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:19

Freya schreef:
Weet iemand of er op redelijke afstand van de shoot locatie ergens een toilet is ? ivm maandelijks probleem

Hmmm niet heel dichtbij maar kan wel mijn scooter vlakbij strand zetten dan kan je die pakken ;)
We zijn wel wat gewend hoor :P

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:22

Komt goed hoor Freya, meiden onder elkaar :)

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:22

uhhmmmsss misschien strandtent dicht bij?