Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verography schreef:ik vind het bruine (1e foto uit je topic) er heel mooi bij staan. Even voor iedereen: 'Je wilt niet dat je dekje of rijbroek afleid van jou en je paard. Wit wil ik liever helemaal niet zien. Felle kleuren mag, maar dat betekend wel dat jij en je paard meer op de achtergrond zullen staan
. Kies een kleur die in de tint van jouw paard ligt. Dus bij een Haf, ga richting bruin (wat donkerder), Fries, ga richting Navy blauw of donkergrijs, Schimmel ga richting beige etc.'
verography schreef:denise, heb je een foto van het paars? Als het een mooie kleur paars is (dus een rustige kleur en geen knalkleur) is het ook mooi om dat aan te trekken (ook al kan je het niet combineren) een combi hoeft niet altijd en ik denk dat je met paars een leuke toon neerzet. Als je geen foto heb zou ik (als het kan) beiden meenemen. Heb je een gilet (anders heb ik, als je mijn maat heb, nog een zwarte gilet voor je. Gewoon van stof). Zo kleed je af.
Goldy, als de witte broek katoen is dan kan dat op zich wel. Daarnaast zie je dan alleen tot net boven je knie wit (heb ik dat goed?) en heb je ook nog laarzen aan? Is het lichtblauw een beetje spijkerlichtblauw of niet? Even voor mijn verbeelding. Jouw keuze is overigens wel slim omdat je de toonkleur van je eigen idg licht houd. Zo blijf je in een mooie eenheid met je paard.
verography schreef:Denise, dat had ik gehoopt. Dat is een hele mooie kleur om je niet zo kil te laten lijken (zwart maakt al gauw kil als er verder geen kleur bij is verwerkt). Ik zeg doen!
denise04 schreef:verography schreef:Denise, dat had ik gehoopt. Dat is een hele mooie kleur om je niet zo kil te laten lijken (zwart maakt al gauw kil als er verder geen kleur bij is verwerkt). Ik zeg doen!
![]()
Ik heb een giletje ook, dan kan ik die er evt. nog overheen doen (blouse loopt nl iets wijd uit en dat vind ik voor de western niet mooi) moet wel echt lijken natuurlijk hè