Fotomeeting Breda voor iedereen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Re: Fotomeeting Breda voor iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 13:16

Gewoon achter een boom? :=

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 13:17

Whaha tja deed ik wel maar daar waren niet zoveel toeschouwers. Reken maar dat we veel aandacht trekken haha

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 13:19

haha ik zou er ook niet zo moeilijk over doen.
Heb samen met Femke in mijn onderbroek in de Eppeljeck gestaan om paardrijbroeken te passen met de opening :P

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 14:11

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:12

ik vind het bruine (1e foto uit je topic) er heel mooi bij staan. Even voor iedereen: 'Je wilt niet dat je dekje of rijbroek afleid van jou en je paard. Wit wil ik liever helemaal niet zien :P . Felle kleuren mag, maar dat betekend wel dat jij en je paard meer op de achtergrond zullen staan :) . Kies een kleur die in de tint van jouw paard ligt. Dus bij een Haf, ga richting bruin (wat donkerder), Fries, ga richting Navy blauw of donkergrijs, Schimmel ga richting beige etc.'

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:19

Ik heb een combo van zwarte blouse en chaps, bruin tuig en hoed, merrie is platenbont. Is dat een goed idee? Of zou je zeggen andere kleur blouse? Heb evt. nog paars, dat kan ik alleen niet combineren ;)

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:13

verography schreef:
ik vind het bruine (1e foto uit je topic) er heel mooi bij staan. Even voor iedereen: 'Je wilt niet dat je dekje of rijbroek afleid van jou en je paard. Wit wil ik liever helemaal niet zien :P . Felle kleuren mag, maar dat betekend wel dat jij en je paard meer op de achtergrond zullen staan :) . Kies een kleur die in de tint van jouw paard ligt. Dus bij een Haf, ga richting bruin (wat donkerder), Fries, ga richting Navy blauw of donkergrijs, Schimmel ga richting beige etc.'

Ik wil ook een paar foto's met gewone kleding. Ik heb een (licht)blauwe tuniek kan ik daar wel een witte broek onder doen of liever niet??
Zo niet welke kleur dan? Prio is wit, met roze neus!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:37

denise, heb je een foto van het paars? Als het een mooie kleur paars is (dus een rustige kleur en geen knalkleur) is het ook mooi om dat aan te trekken (ook al kan je het niet combineren) een combi hoeft niet altijd en ik denk dat je met paars een leuke toon neerzet. Als je geen foto heb zou ik (als het kan) beiden meenemen. Heb je een gilet (anders heb ik, als je mijn maat heb, nog een zwarte gilet voor je. Gewoon van stof). Zo kleed je af.

Goldy, als de witte broek katoen is dan kan dat op zich wel. Daarnaast zie je dan alleen tot net boven je knie wit (heb ik dat goed?) en heb je ook nog laarzen aan? Is het lichtblauw een beetje spijkerlichtblauw of niet? Even voor mijn verbeelding. Jouw keuze is overigens wel slim omdat je de toonkleur van je eigen idg licht houd. Zo blijf je in een mooie eenheid met je paard.

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:59

verography schreef:
denise, heb je een foto van het paars? Als het een mooie kleur paars is (dus een rustige kleur en geen knalkleur) is het ook mooi om dat aan te trekken (ook al kan je het niet combineren) een combi hoeft niet altijd en ik denk dat je met paars een leuke toon neerzet. Als je geen foto heb zou ik (als het kan) beiden meenemen. Heb je een gilet (anders heb ik, als je mijn maat heb, nog een zwarte gilet voor je. Gewoon van stof). Zo kleed je af.

Goldy, als de witte broek katoen is dan kan dat op zich wel. Daarnaast zie je dan alleen tot net boven je knie wit (heb ik dat goed?) en heb je ook nog laarzen aan? Is het lichtblauw een beetje spijkerlichtblauw of niet? Even voor mijn verbeelding. Jouw keuze is overigens wel slim omdat je de toonkleur van je eigen idg licht houd. Zo blijf je in een mooie eenheid met je paard.

Ja idd beetje spijkerachtig blauw. Niet dat hele lichte spijker maar het gewone. Zou anders een donker blauwe of zwarte rijbroek beter zijn??
Ja ik doe mijn zwarte leren laarzen erbij aan. Tuniek is niet heel lang hoor! Pfff moeilijk he!!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:00

ik neem josca mee als macho-vasthouder. :')

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:11

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:25

Denise, dat had ik gehoopt. Dat is een hele mooie kleur om je niet zo kil te laten lijken (zwart maakt al gauw kil als er verder geen kleur bij is verwerkt). Ik zeg doen!

En Goldy wat voor dekje doe je op je paard of ga je er niet op? Zit te bedenken of wit kan of niet. Is het mogelijk aan te trekken wat je wil aan doen op de shoot en alvast een foto van jezelf te maken? Zo niet geen probleem hoor. Moet alleen even goed een beeld maken om te bedenken of wit verstandig is.

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:26

ja ik ga het zo ff aantrekken en fotootje maken.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:26

Cindy: Ik ga erop.. Er naast lopen is echt een ongelovelijk poedersuiker eind := Neem een rugzak mee met borstel en longeerlijn en hoppakee :D We stappen rustig dan staat zijn dekje er toch niet in? En anders is het meeste wel weg te borstelen.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:34

verography schreef:
Denise, dat had ik gehoopt. Dat is een hele mooie kleur om je niet zo kil te laten lijken (zwart maakt al gauw kil als er verder geen kleur bij is verwerkt). Ik zeg doen!

+:)+

Ik heb een giletje ook, dan kan ik die er evt. nog overheen doen (blouse loopt nl iets wijd uit en dat vind ik voor de western niet mooi ;)) moet wel echt lijken natuurlijk hè :+

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:35

denise04 schreef:
verography schreef:

+:)+

Ik heb een giletje ook, dan kan ik die er evt. nog overheen doen (blouse loopt nl iets wijd uit en dat vind ik voor de western niet mooi ;)) moet wel echt lijken natuurlijk hè :+

Naira de Quarter *\o/*

Net echt :')

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:40

Mikk_ schreef:
Naira de Quarter *\o/*

Eeuhm......

PAINT, Mik :') :+

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:41

denise04 schreef:
Mikk_ schreef:
Naira de Quarter *\o/*

Eeuhm......

PAINT, Mik :') :+

Blond 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:08

Ik denk dat ik in de middag toch niet kom fotograferen, of ik kom later.
ik wil niet de hele tijd met dinky zitten.
kan haar wel even naar huis brengen maar daar heb ik zeker 1 uur voor nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:20

Dinky vandaag -adore-

Afbeelding

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:28

Ahhh dinks!
Fem Macho en Elza zet ik in een stukje af zodat ze daar kunnen staan, er is vast nog wat touw&paal over voor dinks! Scheelt je heen en weer lopen en kun je iedereen gewoon fotograferen

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:29

wat denken jullie turquaise op mijn haffie ook mooi?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:29

als het klikt doe ik dat ook wel dan ja :)
maar als ze gaan lopen bitchen niet hoor.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:40

Anders is er toch vast wel iemand die met hem bezig kan zijn in de tijd dat jij foto's maakt Femke? Volgens mij hebben we ook zat handjes, dus grazen enzo met Dinks zal toch best wel kunnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:43

weilandje afzetten vind ik een goed idee,
vooral als ze bij elza en macho kan/wil.

denise, dat cadettenkamp is zooooo mooi ! <3