lovebelly schreef:Haha oke,
vind het echt heel rustig, vooral als je kijkt dat week 10 al de 140 is gepasseerd. xd
Haha ik had vandaag schoolfeest dat was georganiseerd door een leerling van mijn school voor haar profielwerkstuk.
De geruchten gingen al dat er vreselijk weinig kaartjes verkocht waren dus ik had er geen gekocht en heb met vriendinnen afgesproken om film etc te kijken. Uiteindelijk toch wel nieuwsgierig hoe druk het nou op het schoolfeest was dus zijn we vanaf mijn huis naar school gelopen (woon 2 minuten van school) dus wij kwamen er zo aan en er stonden wel gewoon leraren etc voor de deur dus wij hadden zoiets van, oh er zijngewoon heel veel mensen! Dus wij kaartje kopen en naar binnen. Er waren ongeveer 5 mensen en dan nog zzo'n. 10 mensen van de organisatie met dj erbij 
bleek dus dat er in totaal maar 33 kaartjes verkocht waren en er maar zo'n 5 a 10 van zijn gekomen!
Dus wij waren er even maar gingen ook al snel weg want er was niks te doen, het feest was trouwens alleen voor bovenbouw en hoorde later ook dat dat meisje die het georganiseerd gad een voldornde kreeg als ze 150 mensen kwamen, dat is dus niet echt gelukt! 
Maar wat een gave laarzen komen er langs! Ik heb van petrie leren laarzen waar ik wedstrijd mee rijd en chaps en thermolaarzen voor het trainen
Het isinderdaad rustig hier! Zijn die topics zo snel? Lijt me ook nier leuk moet je elke keer bijlezen !