Laurie schreef:Nou oke, dan meld ik me af en ga met Maddog naar Lunteren. Fotograferen doe ik dan wel een andere keer.
Neee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Hebben jullie wel brave honden? Ik heb geen problemen met honden, maar ik heb wel een gruwelijke hekel aan honden die dus niet echt goed luisteren
Cchanny schreef:tralalaa schreef:Ik vind het niet erg om iets te regelen samen met Ginny om die zondag naar het strand te gaan.
Dat is eigenlijk niet zo handig.
Want sommige willen graag bepaalde parden fotograferen.
En kunnen dus niet in mei.
En zou het best jammer vinden, als er nu een bepaald aantal paarden niet naar de duinen gaan
waardoor er weeeer minder fotografen er heen kunnen.
Amber_ schreef:GinnyBanshee schreef:ja want amber die komt niet, en die heeft mijn charlie in maart , en ik haar tootEn het is ook wel ver rijden voor me. Dus ik schrijf me uit, dan kies ik liever lunteren in Mei
Jaa idd
En ik kom naar Lunteren, maar wel pas in Mei.. Dan kan ik ook de Cross / SGW baan bespreken.
Voor eventueel water en spring fotos ?
Queelens schreef:
mirandah schreef:Heeft er iemand nog een mooi wit dekje?
Sukana schreef:Is toch juist positief dat er minder fotografen komen? Dat was volgens mij juist het probleem. Daarbij is er volgens mij een overvloed aan prachtige paarden om uit te kiezen. Strand is gewoon een goed alternatief voor de mensen en paarden die niet mee kunnen naar L&DD
Damelza schreef:Sukana schreef:Is toch juist positief dat er minder fotografen komen? Dat was volgens mij juist het probleem. Daarbij is er volgens mij een overvloed aan prachtige paarden om uit te kiezen. Strand is gewoon een goed alternatief voor de mensen en paarden die niet mee kunnen naar L&DD
naar welk strand gaan jullie dan? strand is voor mij namelijk een heel stuk dichterbij dan L&DD
VisibreTeam schreef:Oh en nog een vraagje,
is het een leuk idee om een stukje voor de krant aan te leveren, zoiets als:
'Bokt.nl herbergt jong fotografen talent'
of whatever
Want dan valt er best iets te regelen denk ik..
LisaDijk schreef:Nou dat word wel erg lastig om daar nu ook al mee te beginnen (ben blij als ik even een paar weken rust heb haha) man wat heb ik het hier druk mee!
over Lunteren komt gewoon na de meeting van maart allemaal informatie van hoe en wat en wanneer en dan kan je je weer inschrijven!
Damelza schreef:LisaDijk schreef:Nou dat word wel erg lastig om daar nu ook al mee te beginnen (ben blij als ik even een paar weken rust heb haha) man wat heb ik het hier druk mee!
over Lunteren komt gewoon na de meeting van maart allemaal informatie van hoe en wat en wanneer en dan kan je je weer inschrijven!
ja dat snap ik, maar ik vroeg het me af omdat ik me dan zou afmelden voor L&DD als ik zeker zou weten dat ik mee naar Lunteren zou mogen. Omdat ik het idee van amber met die crosshindernissen enzo wel erg leuk vond.
Damelza schreef:LisaDijk schreef:Nou dat word wel erg lastig om daar nu ook al mee te beginnen (ben blij als ik even een paar weken rust heb haha) man wat heb ik het hier druk mee!
ja dat snap ik, maar ik vroeg het me af omdat ik me dan zou afmelden voor L&DD als ik zeker zou weten dat ik mee naar Lunteren zou mogen. Omdat ik het idee van amber met die crosshindernissen enzo wel erg leuk vond.