Niet alles bijgelezen
Maar ik heb even overlegd met mn ouders, ze hebben niet meteen nee gezegd tegen het weekendje van het zomer, dus het zal wel mogen 
Het zal om het weekend van 22 juli gaan, paarden mogen wat mij betreft mee. Mn ouders vinden het al goed dat Lobke (als ze echt helemaal gezond is
) andere paarden moet je wel even op tijd melden, dan kan ik even kijken hoe ik het ga doen wat betreft weiland enz.
Hooi hebben we hier, maar een kleine vergoeding voor het hooi (dat is namelijk ontzettend duur) zou wel erg fijn zijn 
Een ding, mn ouders gaan het écht niet goed vinden als er heel veel alcohol gedronken wordt enz. Dus ik denk dat we het gewoon moeten houden op een gezellig avondje/weekendje. Mn moeder is namelijk ontzettend tegen drank, dus als er veel gedronken gaat worden zal ze jullie meteen het huis uit zetten denk ik 
En wat betreft bedden, ik denk dat we het beste in de kelder kunnen gaan slapen, daar is het ook lekker koel en bijna geen muggen. Daar staan 3 bedden, matrassen kunnen we wel van boven halen. Als er meerdere mensen écht graag in een bed willen slapen staan er boven ook nog 4 bedden in de logeerkamer, maar dan moet je wel een beetje stil zijn aangezien mn ouders er ongeveer naast zullen slapen 
Dus; Wie komen er?
Citaat:
Weekendje bij Marloes!
22 t/m 24 juli of 23 en 24 juli (moet nog even kijken of het een heel weekend mag)
* Marloes -- paard staat er al
* Daniëlle -- Lobke mee
*
Ohja, we vieren ook meteen mijn verjaardag