Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aelin

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:23

Ik ga zekker meerijden

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:39

Mensen die in de organisatie willen, dit is belangrijk!

Vul deze vragenlijst in als je in de organisatie wil, en stuur hem naar mij op per PB!

Naam: (Echte naam en boktnaam)
Leeftijd:
Motivatie: (Waarom wil jij in de organisatie en heb je ideeën om ons te helpen?)
Eventuele ervaring met organiseren oid: (Hier kun je alles kwijt ;') )
Mailadres of msn: (Voor contact, Belangrijk!!)
Evt. Telefoonnummer:
Welke regio: (Waar wil jij graag helpen organiseren? Noord, midden of zuid)
Hoofd of sub: (Waar wil jij in organiseren en waarom)
Zou je evt. iets kunnen regelen?: (En wat?)

Graag zo serieus mogelijk invullen, om het voor ons zo duidelijk mogelijk te maken ;)
Graag via PB naar mij, want ik maak de lijsten met eventuele organisatoren.
Meer informatie: Denk wel aan iig wekelijks contact, zo vaak mogelijk om alles zo goed mogelijk te regelen ;)
De rit is tussen April en Mei!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:55

Ik zal morgenmiddag de pb versturen, mijn telefoon wil helaas niet mee werken :=

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:58

Oke, het is ook al laat, ik ga zo slapen, dus wss krijgt iedereen morgenavond pas antwoord.. :wave:

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 02:03

Ik lees al even mee. Vind het ook een hele goeie actie! En heb het vragenlijstje ook ingevuld :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 07:50

Jeeetje wat gaat dit hard. Zal vanavond alles teruglezen (en waarschijnlijk weer bijlezen.)
Zal even de lijst voor de organisatie invullen.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 07:56

Toch een klein stukje teruggelezen :
Ik ben nog steeds voor 3 locaties ; Drunense Duinen (voor de zuiderlingen + brabanders) - Utrechtse Heuvelrug en nog iets in het Noorden, Drenthe?
Verder moeten we niet te voorbarig zijn met nu al topics openen wie er mee gaat rijden. Daardoor komt er alleen nog maar meer druk op de organisatie te staan en we hebben nog niks. We zitten nog compleet in de Ideeënfase en zodra we daar uit zijn, en ook werkelijk aan de uitvoering gaan beginnen dan kunnen jullie alleaal helemaal losgaan.

Wel leuk, jullie staan allemaal te popelen haha!

renskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 08:05

ik wil mij ook graag melden, misschien wil ik mee rijden,maar ik wil me sowieso als vrijwilliger op de dag zelf aanmelden!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 08:48

Drenthe ga ik wel even vragen ;) (Ik ken mensen die echt heel drenthe kennen + mooie plekken :') )

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:34

Ik woon midden in drenthe, en heb de meeste ruiterroutes wel gezien, maar zoals al werd gezegd, we hebben alleen nog maar een voorlopige datum en de organisatie moet nog in elkaar worden gezet..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:47

Jemig kremig, wat zijn jullie hard gegaan zeg!
Ik heb de laatste 3 bladzijdes gelezen, maar t komt er dus op neer dat er een organisatie is opgezet? Dat is mooi, want er is echt heel veel onduidelijkheid.

Ik krijg via pb mensen die mij benaderen of het niet mogelijk is om meer ritten te regelen, eentje in Friesland, en eentje in Flevoland.. Ik gooi het toch maar in de groep, ik verwijs die mensen ook hier naartoe door, maar ben zelf nu ook de draad een beetje kwijt :')

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:48

Ik zie trouwens dat er genoeg animo is :j

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:49

Mensen die vragen hebben kunnen bij ons terecht ;)
Wij zijn tijdelijk de organisatie, totdat we een organisatie kiezen per regio :+

:j Dat klopt ;)

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:57

Dit lijkt me echt een goed idee en als alles door gaat wil ik ook graag meerijden :D Dit houd ik in de gaten!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 09:57

Wow wat gaat dit topic opeens hard! :wow:

Hartstikke goed natuurlijk, ik hou het topic in de gaten en ga vast wat meer mensen enthousiast maken *\o/*

@mii_jessey: Misschien dat ik op stal nog een paard 'over' heb, maar ik wacht uiteraard eerst even af of niemand van onze stal mee wil.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:16

Wauw wat leuk zeg!!
Is het ook mogelijk om met paard en wagen mee te rijden??

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:06

Toch denk, wat er al eerder gezegd is dat je zo'n rit niet geheel afgezonderd moet doen. Publiek levert natuurlijk ook weer geld op.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:12

De rit is ook niet afgezonderd, iedereen mag mee doen en flyers en posters worden als het zo ver is overal verspreid.
@ Hafjelinger, er zijn meerdere mensen die met wagen mee willen doen, ik denk dat we dat ook gaan proberen te regelen ;)

Yvanka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:20

Bedoel ook niet dat niet iedereen mee mag doen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ;) Maar omdat er besproken wordt voor bossen, oid.. Dacht ik dat het juist ook handig is als mensen je zien rijden. Maar dat wordt dmv posters en flyers opgelost! +:)+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:47

Zou je voor zoiets ook niet de media in kunnen schakelen? Is toch weer extra aandacht voor pink ribbon :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:54

Dit zijn allemaal dingen die goed zijn om op te schrijven, waarnaar de organisatie naar die punten gaat kijken. Jullie inbreng is tof, maar het wordt nu erg onduidelijk.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:58

Robin schreef:
Dit zijn allemaal dingen die goed zijn om op te schrijven, waarnaar de organisatie naar die punten gaat kijken. Jullie inbreng is tof, maar het wordt nu erg onduidelijk.

Het is nu ook erg onduidelijk, mede doordat bokkers zich nu al aanmelden terwijl er nog relatief weinig bekend is. Misschien is het handiger dit topic te gebruiken om inderdaad wat handige tips in te brengen?

Aanmelden lijkt mij logischer als er wat meer bekend is.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:29

Calanddra schreef:
Zou je voor zoiets ook niet de media in kunnen schakelen? Is toch weer extra aandacht voor pink ribbon :)

We hadden inderdaad al bedacht om Pink Ribbon zelf te gaan mailen.
Maar dit kunnen we eigenlijk pas doen als het meer definitief is..

En tegen die tijd zal er inderdaad iets van radio/ Hart van Nederland ofzo ingeschakeld worden om meer Ruiters en ook voor meer sponsoren natuurlijk! :)

Sugarfoot schreef:
Robin schreef:

Het is nu ook erg onduidelijk, mede doordat bokkers zich nu al aanmelden terwijl er nog relatief weinig bekend is. Misschien is het handiger dit topic te gebruiken om inderdaad wat handige tips in te brengen?

Aanmelden lijkt mij logischer als er wat meer bekend is.

Het is inderdaad allemaal heel erg onduidelijk.
Wij hebben gisteren met 3 man besloten om de organisatie voor een groot gedeelte op ons te nemen om meer mensen van duidelijkheid te voorzien en natuurlijk moet er een hoop geregeld worden!

Er staat bovenaan op deze pagina een vragenlijst die ingevuld kan worden voor meer mensen die in de (sub)organisatie iets willen betekenen ;)

En als iemand nog verdere ideeën/tips oid heeft meld het dan aub.
Wij proberen overal aan het denken en doen ook ons best, maar het is belangrijk om snel even de grote lijn op te zetten
Zoals waar precies, welke datum enzo ;)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 14:50

Welke 3 mensen hebben besloten de organisatie op zich te nemen dan? :)

Misschien moeten we nu eerst na gaan denken HOE het productieteam in elkaar gaat zitten, en hoe de assistenproductieteams (noord, midden en zuid) eruit gaan zien. Dat is nu prio nummer 1.

Is het overigens mogelijk om voor de organisatie een apart forum te maken (hoeft niet op bokt) zodat dingen besloten besproken kunnen worden? Msn/Email is erg lastig.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:10

Ik, mii-jessey en ZusJacobs zijn nu alles aan het bespreken.
Onder andere het vormen van een organisatie, dus dat zijn we allemaal al aan het doen ;)
Omdat we maar met 3 mensen zijn is het makkelijk om via msn groepsgesprekken te voeren, maar zodra er meerdere mensen in de organisatie komen zullen we daar over na gaan denken ;)