Jah inderdaad Dagmar dat is wel een fijn gevoel dat alle veulentjes erzijn!!
grid
Geplaatst: 03-05-11 21:58
ja idd ik vond het toch ook wel al dichtbij komen leek me ook niet leuk dat ie net geboren was en ik dan al weekendje weg was maar gelukkig de 400 niet volgemaakt Nu kunnen ze lekker al een hele dag op wei als ik weg ben da's wel handig
Grit
Geplaatst: 04-05-11 21:39
het is me niet gelukt om de zaterdag te kunnen ruilen.
Het kan zijn dat ik op tijd klaar ben en als ik dan rond 5 uur bij jullie kan zijn vind ik het nog wel de moeite om te gaan. Ik weet niet hoe laat de zaterdag vertrekkers gaan?? Maar kleine kans en dat weet ik pas op de werkdag zelf, dus jullie hoeven er verder geen rekening mee te houden qua eten. En anders komt het vast goed, volgens mij was er vorig jaar nog de helft over
he jammer Grit maar vol gas, dan red je t wel Zou het heel leuk vinden als je het kon redden en idd vlees is er toch altijd zat
grrr
Geplaatst: 04-05-11 22:14
Jammer Grit, maar niets aan te doen. En als jij komt, blijf ik zo lang mogelijk hoor, haha! Onze marathonwagen past in de trailer! Carola en ik gaan eind van de ochtend richting Epe met de paarden, Mees brengt ons dan. Ik ga dan weer terug naar huis en kom weer terug met de wagen in de trailer. Denk wel dat we de caravans even ietwat schoon moeten maken...
Ik heb ondertussen wel een beeld gevormd bij de camping waar jullie gaan slapen, sweet dreams
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 22:26
Marleen, is er uberhaupt wel een douche Ennuuh wij hebben een mooi camping toiletje die wel mee genomen kan worden hoor
Hoe laat komen de meeste mensen eigenlijk?
Mijn vader heeft 's middags vrij genomen, die gaat douchen terwijl ik Vien ga halen, alle spullen in de auto en laden maar en dan hopen we half 3 bij Annique op stal te zijn, Pall en spullen inladen. Het is ong. 1.5 uur rijden met trailer ong 2 dus dan zijn we al een heel eind op weg als de avondspits begint Vorigjaar hebben we er 3.5 uur over gedaan om in Uden te komen Zet op lijstje *gevuld hooinet voor in de trailer*
grrr
Geplaatst: 04-05-11 22:28
Wij ook toen, omdat we enorm in de file stonden...
De camping is reuzegezellig hoor Grit, en goedkoop... en ja, er zijn 2 douches...
en ik hoop geen spinnen of een heldin die ze weg durft te halen als ik er 1 zie
Ik denk dat wij ook pas tegen het eind van de middag arriveren vrijdag, omdat we Travis Noortje Mayday nog moeten doen en gezien we zaterdag na de bbq weg willen gaan zit er anders heel erg veel tijd tussen. Nu hebben we wel oplettende buren maar toch
Grit
Geplaatst: 04-05-11 22:33
Zit maar te geinen Marleen , gezelligheid komt sowieso wel goed!! En de eigenaar is flexibel, ook fijn dat je je eigen gang kunt gaan. En op deze manier is het ook leuk om een weekendje weg te gaan zonder dat het een fortuin kost
Jullie moesten vorig jaar echt ver rijden Lois!
Kunnen jullie mannen niet een keer extra bij de paarden gaan kijken Dagmar?
grid
Geplaatst: 04-05-11 22:34
Ik heb gewoon weer vrij op vrijdag en aangezien ik nu geen paard hoef te laden enzo kan gewoon op tijd daar zijn, zodat ik vast wat kan fatsoeneren en op spinnenjacht
Vind het nog beetje onwerkelijk dat t al volgende week is
grrr
Geplaatst: 04-05-11 22:34
Ik ben er vrij zeker van dat er wel spinnen zitten Dagmar...