Ja maar het is toch nog maar de vraag of inge en lizet mee gaan? Want inge staat wel op de lijst, maar volgens mij is dat ook nog niet zeker. En lizet laat het morgen weten
Megamutsj
Geplaatst: 05-09-10 16:32
Splitsen is idd niet echt leuk nee.. Nahja we zien wel!
volgens mij heeft marloes r niet opgestaan of wel?? ik heb r niet zien staan iedergeval.. gewoon de mensen die nu gaan (of misschien gaan), en verder er niemand meer bij. anders word t veel te veel, en we willen allmaal niet splitsen volgens mij..
dus eef en stees en rianne, om 10 uur op station overvecht!
Lynniiie
Geplaatst: 05-09-10 18:51
vind het zoooo jammer dat ik niet mee kan En ik heet trouwens geen Linda maar Lynn haha vond het wel grappig. Als je volgende keer weer een meeting organiseert Britt, ga ik wel mee hoor
haha oke gezellig! zal vast snel weer zijn al die fjordenpaardgekken hier haha!
je kan ook als je wil meepraten in het huiskamer topic!
_Linn_
Geplaatst: 05-09-10 18:55
Lynniiie schreef:
vind het zoooo jammer dat ik niet mee kan En ik heet trouwens geen Linda maar Lynn haha vond het wel grappig. Als je volgende keer weer een meeting organiseert Britt, ga ik wel mee hoor
Oh kijk mooi, nu weet ik dus wanneer er ergens Linda staat dat ik wel moet gaan reageren
Google maps zegt dat ik er 1 uur en driekwrtier over doe anwb zegt 1 uur en 59 minuten routenet zegt 1 uur en 37 minuten en de tomtom 1 uur en driekwartier