Leize is zooo schattig, je moet wel een zweepje meehebben overigens wanrt ze dut vrij snel in een vergeet dan dat ze 4 beetjes heeft maar ze kan wel echt heel hard hoor en ze is zo schattig
ook martina en ik moeten helaas cancelen!! Martina zit nog steeds met d'r knie! ze heeft nu na d'r operatie een peesontsteking erbij gekregen!! en paardrijden is daarmee niet echt een succes
En wij (nick en ik) moeten onverwachts op nick z'n nichtje/huis/paard passen! di woe en do en donderdags heeft ze priveles! maar ze kan zelf nog niet opzadelen, dus daar heeft ze wel hulp bij nodig!!
das waar, maar misschien maar beter dan dat er ineens meer mensen mee gaan... nouja eigenlijk is het allebei banketstaaf xD Maar heeul misschien gaat ella mee, dan zitten we al op 9, nou en als eefje dan ook nog reageerd misschien 10 xD dus wie weet komt t nog goed
@ nanda; ik had suus even gebeld, en misschien kunnen jullie zelf even naar jose bellen om te zeggen dat er 2 paarden minder mee kunnen, anders gaat henk meer paarden uit het land halen dan wat nodig is.
en marlous we spreken gewoon af bij fjordenpaard (als er iemand is die bij de bushalte opgehaald moet worden doegt jeroen dat) en we nemen mee paardrijspullen, eten , drinken (niet met rijden haha) camera en meer eten haha
en na t rijden is het wel tijd voor avondeten dus gaan we maccen naja wie mee wil dan
ik vind het wel vet balen dat we niet mee kunnen maar me knie trekt het echt niet, dokter was ook niet tevrede over de resultaat na de operatie moet nou weer behandeld worden en dan weer een operatie... hoop toch dat 2012 een super jaar word en ik dan weer gewoon kan rijden want 2011 word ik weer geopereert.... nu eerst shockwave therapie wat ook geen pretje is..