K heb misschien een afspraak dan, maar die kan ik wel verzetten denk ik.
moonsparkle
Geplaatst: 20-02-10 10:49
btw misschien weten sommige nog dat ik een sticker van een skelet in mn menukaart had, nu ging ik gister daar eten en ja hoor, ik had dezelfde menukaart
Askim
Geplaatst: 20-02-10 19:46
Ik kan alleen 13 en 21 maart niet..
Britt_Sisi
Geplaatst: 21-02-10 02:06
moonsparkle schreef:
btw misschien weten sommige nog dat ik een sticker van een skelet in mn menukaart had, nu ging ik gister daar eten en ja hoor, ik had dezelfde menukaart
was toch ook iemand die had een vork meegenomen, had je die niet even terug kunnen geven haha!
De 14e gaat mij nu ook niet meer lukken... Was dit helemaal vergeten alweer Zullen we een nieuwe datum prikken? Of degene die wel kunnen spreken de 14e af, dat kan ook natuurlijk.
Ik weet even niet zo snel een datum, maar om dit topic weer even tot leven te wekken post ik even Het lijkt mij nog steeds heel erg leuk om mensen te leren kennen die in Utrecht wonen!
Hoi! Ik ben momenteel nog een Amsterdamse maar ik hoop binnenkort naar Utrecht te verhuizen (dus als iemand een kamer vrij heeft of weet... ) Ken nog bijna niemand daar dus het lijkt me heel leuk om mee te meeten, als dat mag!
Haha ik wil best wel mee hoor, woon in Leidsche Rijn dus 10 minuutjes van het centrum af met de bus Ken alleen niemand van hier behalve Britt haha maarja