en dan ook nog iets leuks voor de eigenaar van het huis(je)
Grid, wat vinden ze leuk/waar houden ze van?
Grit
Geplaatst: 01-11-09 23:10
Ik kom waarschijnlijk ook pas zaterdag
Had ik ook meegenomen bij de 40 euro Lois
Resi_lover
Geplaatst: 01-11-09 23:12
Oooh, whaha, jij bent slim
Anoniem
Geplaatst: 01-11-09 23:15
Chanel_ schreef:
Wie waren het nou die 2 paarden meenamen ?
Als het voor een weekend is neem ik alleen Aman mee. Dewi moet nl aan de dope voor de trailer, en dat doe ik niet voor zo'n korte periode als een weekendje. Dan zou ik nl alleen de zaterdag met dr kunnen rijden, en eer ik er ben moeten we al haast weer naar huis...
Nee, doe dat maar niet Maya voor een weekendje. Heeft Dewi trailerangst ?
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 01-11-09 23:22
Als ik zelf een pony meeneem ben ik ook aardig wat kwijt aan het vervoer, heb zelf geen trailer en/of E, dus dan zou ik iets moeten huren en das toch ook prijzig. Voor een leuk weekendje heb ik dat wel over, maar ik heb makkelijk praten met een fulltime inkomen, goedkope huurwoning en de eetgewoonten van een vlieg
Dewi staat 90 % van de tijd heel braaf op de trailer. En dan ineens krijgt ze het in dr kop en begint te steigeren of tegen de zijwand te beuken. Ik ben 1x bekant aan de slinger geraakt in de Westerscheldetunnel, dus voor nu neem ik absoluut geen risico meer
Ik weet nog steeds niet of ik wel ga. Qua afstand / trailerkosten ben ik nl evenveel kwijt als ik een week wegga, en ik denk dat ik daar voorlopig meer naar neig...
Oké dus tot zover: Denise - huurpaardje 1.40 en braaf Dagmar - huurpaardje braaf Eva - huurpaardje 1.40 of groter en braaf Chantal -huurpaard rond de 1.50 en braaf Ellen - huurpaard liefst een ijslander Janet Banbay
Angela ?
grid
Geplaatst: 02-11-09 09:47
O hihi Grit ik dacht ontbijt is niet zo veel en vorige keer nam ieder zelf wat lekkers/ te snoepen e.d. mee vond ik eigenlijk wel ontzettend leuk om eens andere dingen te proeven enzo Maar je kan idd misschien beter de prijs te hoog zeggen en dat het dan lager uitvalt dan andersom
Maya zou jammer zijn als je niet kwam maar kan het enigzins wel begrijpen al was LOZ ook maar weekendje en je zou trouwens vast ook wel langer mogen blijven maar dan ben ik weer werken Rare Dewi trouwens
Sorry Ellen geen ijslanders daar
Maartje klinkt ontzettend lekker maaruh er is geen oven wel 4 pits kookplaat en is Mitch wel braaf in de groep/ met andere ruiter? Heb wel graag een relaxe groep namelijk
Jullie vergeten mij in het lijstje zonder paard!! Nee hoor!! Maakt niet uit! Ik denk toch dat ik afzeg.... Hier gaat het één en ander veranderen financieel en ik vind dat ik het niet kan maken om alleen een weekend weg te gaan terwijl Johan ook wel graag zou willen...
grid
Geplaatst: 02-11-09 11:16
heb van het lijstje gekopieerd toen jij nog stond met paard o da's minder
ja dat is wat ik me ook afvraag grid, hij was gister echt dood en dood braaf, en zolang je hem laat en niet in gaat houden is er echt niets aan de hand, maar iemand die hem in gaat houden en zelf gaat stressen (zoals ik ) daar wordt hij vervelend van. bij andere paarden is hij gewoon heel braaf.
ellieellende als Odinn dan allemaal een beetje meer gewend is en hij wat zekerder is in zn tolt mag je best een stukje op hem rijden hoor. (ik ga alleen zelf niet op een ander paard zitten, vind Odinn al spannend genoeg ) omdat hij maar 1.30 is kan niet iedereen er zomaar op (ivm lengte en gewicht) (denk zeg het er wel even bij, vind het verder geen probleem om hem eens uit te lenen voor een stukje tolt, moet hij wel wat zekerder zijn tegen die tijd, nu valt hij het liefst terug in draf)
ellieellende
Geplaatst: 02-11-09 18:40
Das lief van je Maartje, maar als je enigzins twijfelt, lekker niet doen! Op Niamh mag ook alleen bij hoge uitzondering iemand andes stappen hoor
timokyana
Geplaatst: 02-11-09 20:04
op timo mag van mij best ook iemand een rondje doen hoor, mits die geen het alleen al voor elkaar krijgt om op te stappen
Resi_lover
Geplaatst: 02-11-09 20:40
Is ie zo erg dan Whaha "Dat doet ie anders nóóit"
timokyana
hihi hij laat tot nu toe niemand anders als mij opstappen,behalve Tjeetje @bokt na wat moeite
heb er echt super veel zin in, gister alleen maar tegen timo gebabbeld dat we lekker een paard daagje weggaan samen en dat hij het vast heel leuk gaat vinden!
grrr
Geplaatst: 03-11-09 13:35
Hier hetzelfde TK, heb er ook heel veel zin in!!!
Op mijn paarden mag iedereen hoor, tenminste, tot nu toe wel...
zo kom ik ook niet lief over he? niemand mag op Niamh. Denk dat dat komt dat ze voordat ze van mij was ook af en toe een manege les meeliep die ik nota bene lesgaf... en dan stond ik met kromme tenen te kijken hoe die kids arme niamh in de krul trokken terwijl ze dat nog helemaal niet kon....
maar goed on-topic, niamh gaat niet eens mee, dus no worries:-) heb er kei zin in! vooral omdat ik een hoop van jullie al eens heb mogen ontmoeten en jullie zijn stuk voor stuk gezellig!
Paintlinger
Geplaatst: 03-11-09 15:51
Chanel_ schreef:
Oké dus tot zover: Denise - huurpaardje 1.40 en braaf Dagmar - huurpaardje braaf Eva - huurpaardje 1.40 of groter en braaf Chantal -huurpaard rond de 1.50 en braaf Ellen - huurpaard liefst een ijslander Janet Banbay