Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:We gaan western rijden en daarna bij Lon eten. http://www.edgosen.com/
Kosten zijn €20,00 pp
- Linda (Nessa) Leeuwarden, of Hengelo (vanuit Hengelo heb ik plek om mensen mee te nemen)
- Linda (lindatje) Huizen
- Tessa (Xyris) Bussum
- Ilonne (Lontje) Zeist
- Sylvia (jodi) (januari!) Frankrijk
- Andrea (dreeetje) Leeuwarden.
- Semira (Vionnesem) Vlijmen, Brabant
- Mireille Nuenen. Met de auto. Rijd de route Eindhoven - Den bosch - Utrecht - Zeist. Carpoolen: Semira, nog 2 plekken over.
- Juud Eindhoven (ligt naast nuenen) Ook met de auto.
Mensen die meegaan die niet gaan rijden:
- Misschien Takkie
datum is 17 januari
De les begint om 15.00 uur. Half uur van tevoren aanwezig zijn.
Er wordt 2x 45 minuten gereden (dat wordt een hoop foto's!!!)
Daarna naar Lon om te gaan eten.
Vervoer
Dree met de trein, Nessa-Lin treint mee![]()
Linda met de auto (hoop ik)
Mireille met de auto. Vi rijdt mee (nog 2 plekken vrij)
Mireille schreef:Ligt er aan wat jullie willen eten dan. Ik weet niet wat het is geworden
Maar 4 of 5 euro per persoon zou echt weer moeten lukken. Dan kan het weer heel uitgebreid zijn met van alles en nog wat.
Dreeetje schreef:Kogel Biefstuk of kalkoen is ook goed .. graag met rode kool en andere groente .. je moet wel keus hebben natuurlijk .. gekookte aardappelen en gebakken aardappelen .. Sla erbij is eigenlijk ook wel lekker als extraatje ..
Graag een lekker rood wijntje erbij ..
Simpel maar wel lekker toch !?
lindatje schreef:Gewoon quoten wat jou het beste uit komt he![]()
Een paar pagina's daarna kom ik dit tegen namelijk:Mireille schreef:Ligt er aan wat jullie willen eten dan. Ik weet niet wat het is geworden
Maar 4 of 5 euro per persoon zou echt weer moeten lukken. Dan kan het weer heel uitgebreid zijn met van alles en nog wat.
Xyris schreef:Moet het echt een grote maaltijd zijn? waarom niet een frituurpan erbij pakken en voor de gezonden onder ons (ik dus niet) een slatje? Of misschien tosti's!! als een paar mensen een tosti ijzer meenemen is het wel handig :p of inderdaad gewoon simpel brood met ham of kaas :p
Dowski schreef:we kunnen ook zeggen dat iedereen iets meeneemt? wat zeker genoeg is voor 2 mensen (mocht iemand vergeten dan is er toch genoeg)
zo hebben wij vorig jaar met sinterklaas een 8 gangenmenu in elkaar gezet ofzo
dus de 1 maakt bijv een pan soep, de andere een lekkere salade enz. enz.
en dan kan er altijd nog friet bij gebakken worden.
of is het de bedoeling dat we pas bij de manege ontmoeten en daarna naar Lon gaan, want dan is het lastiger omdat je nog met die spullen zit. Maar als we toch eerst verzamelen bij Lon, dan kunnen we daar alles al neerzetten, evt. in de koelkast als dat nodig is.
't is maar een idee
Dowski schreef:Xyris schreef:Moet het echt een grote maaltijd zijn? waarom niet een frituurpan erbij pakken en voor de gezonden onder ons (ik dus niet) een slatje? Of misschien tosti's!! als een paar mensen een tosti ijzer meenemen is het wel handig :p of inderdaad gewoon simpel brood met ham of kaas :p
zegt degeen die niet mee gaat