euh denk met de auto. Ik laat je dat anders wel tijdig weten. moet alleen nu anders rijden met de auto want die stomme tunnelweg is weer eens afgesloten. is dat dan niet gewoon weer via de napoleonsweg?
Die tweebaans weg is vermoeiend en druk en gevaarlijk he, met de trein ben je in anderhalf uur in molenhoek! Stap je desnoods in Roermond op, ben je er helemaal snel!
Ik denk dat ik er tussen 5 en 6 een keer ben ladies; moet eerst nog werken... *Brr, dan moet ik ergens heen waar allemaal vreemde mensen zitten die elkaar al wel kennen*
ja en limburgers zijn ook zulke aparte mensen Dan val je echt buiten de groep hoor Netje.. (/sarcasme )
Neejoh, iedereen hier zijn allemaal leuke lieve mensen En weet zeker dat we je met z'n allen met open armen ontvangen Niet bang zijn
Nagyl
Geplaatst: 13-06-09 22:17
neuh je komt pas tegen 5 a 6 uur laura. dan heeft iedereen al taart gehad en dan is de meeste honger al gestild.....
anshrop
Geplaatst: 13-06-09 23:03
Erna en Lauri komen ook voor t eerst, en we bijten niet, en ik zal speciaal voor jou net doen alsof ik de rest ook niet ken, tegen die tijd zal dat voor mijn imago in de buurt hoogstwaarschijnlijk ook stukken beter zijn! Maak je geen zorgen meid, kijk er enorm naar uit je te ontmoeten, na al onze net niet raak ervaringen op stal zou het een keertje tijd worden zeg! Jongens, zorg aub dat je goed honger hebt!
Zal ik mijn ontbijt vast overslaan? Nee, laat ik dat eigenlijk maar niet doen, de lunch zal er wel bij inschieten..... Ik heb er zin in! En lau, ik had dat de vorige keer ook, dat ik dacht, al die vreemden. Maar het zijn geen vreemden, je bent al zo vertrouwd met elkaar door alles wat we hier gedeeld hebben...
dat dacht ik ook al Fieke. we hebben het tenslotte ook over tarzans en wel of niet te plakken op muren enzo. Dus dat komt wel goed.
Nagyl
Geplaatst: 14-06-09 08:06
AM. Wij vertrekken rond 12 uur. Effe afwachten hoe druk de "dodenweg" is. We schatten dat we rond 2 uur of zo bij je zijn. zodat we je nog kunnen helpen met vanalles rond te kramen.
Sambo
Geplaatst: 14-06-09 08:10
Zo te lezen ga je met de toetoet vanmiddag! Zou je mij de terugweg af kunnen zetten in Haps Ligt aan de A73,2 min vanaf de snelweg.
Nagyl
Geplaatst: 14-06-09 08:12
Sambo schreef:
Zo te lezen ga je met de toetoet vanmiddag! Zou je mij de terugweg af kunnen zetten in Haps Ligt aan de A73,2 min vanaf de snelweg.
prima erna.... Ik rij heen en Winneke rijdt terug... maar dat zal best geen probleem zijn hoor. euh hoe kom je heen dan?