Ok, laat het maar weten dan. En ik weet nog niet of we met Fred gaan (mijn autootje) of met de rooe Tuut van Ilona...moeten we nog even overleggen. Maar dan weet je naar wat voor auto je moet uitkijken...en anders kom ik wel even naar de ingang gelopen ofzo...
Prima...we hebben idd spullen bij ons....hmm, laat ik dan maar niet teveel troep meenemen. Aangezien we de spullen van 3 personen in de auto moeten gooien.
Ilona, misschien kunnen Annelie haar spullen bij jou in de auto...en misschien is het voor jou gezellig als ze bij jou in de auto zit...maar het maakt mij niet uit, je mag ook bij ons.
Ik zat ook al in die richting te denken, nemen we Truus wel mee dan? Zal ik anders zaterdagavond na de verjaardag naar jou komen, dan kan ik je zondag op de manege helpen, scheelt ook weer tijd.
heb 5 pagina's gelezen maar word me echt te lang om allemaal proberen te volgen dus kunne jullie ff snel uitleg geven over plaats ,tijd, en wat we gaan doen en waarneer ?
plaats: kuddelstaart bij vikki tijd: zondag om 1 uur we gaan doen: twilight dvd kijken en veel meer dvd's kijken slapen en xD waneer: aankomend paasweekend
oke tnx ga thuis even overleggen even kijken of me moeder niet moeilijk gaat doen over het feit dat ik julie niet ken niet dat zei ook maar thuis is ofzo dus ze mist me niet maar zal het toch maar even braaf vragen
hahahaha me moeder keek me vandaag weer dom aan toen ik zei dat ik volgend weekend weg was
Bon_Bon
Geplaatst: 06-04-09 19:16
Wij kennen jou ook niet Nestle je kan je wel als een meisje voordoen die toestemming aan dr moeder moet vragen terwijl je eigenlijk een internet serie moordenaar bent, hevig op zoek naar Twilight fans