Ik vond het in ieder geval super dat jullie de paarden wilden voorbrengen en natuurlijk ook dat jullie zolang gewacht hebben toen wij (ochtendgroep) nog met de theorie bezig was.
Ik heb de resultaten al doorgestuurd naar de voorbrengers van de ochtendgroep, maar dat weet je zelf ook want ik heb ook een mailtje terug ontvangen
Ik mail verkleinde versies........... maar mocht er net een tussenzitten die bijv. afgedrukt wordt op canvas dan kan altijd nog een grote verstuurd worden.
Graag gedaan Dacht, stuur ze gelijk maar op, is wel zo makkelijk. Het zijn er trouwens wel veel van Po geworden. De andere 2 heb ik ook wel meer foto's, maar die staan er verder niet op. Po sprong er zo uit!
manzano
Geplaatst: 01-04-09 15:03
Amanda schreef:
Graag gedaan Dacht, stuur ze gelijk maar op, is wel zo makkelijk. Het zijn er trouwens wel veel van Po geworden. De andere 2 heb ik ook wel meer foto's, maar die staan er verder niet op. Po sprong er zo uit!
Mijn foto's komen van t weekend. Sorry voor de vertraging maar mijn computer is hem bijna gecrashed en ik denk niet dat ik hem nog extra werk aan kan doen. Vrijdag avond ga ik naar mijn vader waar ik een goede computer heb.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-09 20:46
hahaha allemaal even duimen dat nederland wint van macedonie... mijn buren komen uit macedonie, en laat ik het zo zeggen (naast vaderlandliefde, chauvanisme etc. )... Dat plezier gun ik ze niet