JA! Heb vandaag bij andere piercings staan kijken, maar vind ze duur Ga niet weer 17 euro betalen voor een ding En deze was ook duur zat, dus hij mag nog even blijven zitten
Ik had er eentje gezien met aan de bovenkant en onderkant een ster, leuk voor de feestdagen Met -20 loop ik met een naveltruitje zodat mijn piercing zichtbaar is
Maar wil liefst iets met een hangertje Iets liefs Geen idee Ze hebben zoveel leuks
. Ik zie het al voor me, ik gillend en schreeuwend en Naat lachend erachter aan rennen Mag ik eigenlijk wel in het meet topic, aangezien ik niet meega?
Nu krijg ik net een mailtje terug dat de nieuwe artikelen pas vanaf volgend jaar leverbaar zijn. Ben echt pissig, wat is dat nu weer voor rotstreek! Ik vraag het speciaal nog voor ik hem bestel. Wil je hem alsnog hebben Marlies? Ik stuur hem gewoon naar je op als ik hem heb. Anders ga ik een boos mailtje terugsturen en misschien wel annuleren.
Ik heb wel even een boos berichtje gestuurd. Vind het echt geen stijl!
Ik heb van Gator ook antwoord terug. Ze zouden hem donderdag binnen hebben, maar toen hebben ze de verkeerde binnen gehad. Als het goed is krijgen ze hem woensdag nu binnen en dan sturen ze hem op. Heb ik dus waarschijnlijk toch m'n sjaal voor de meeting!