Moet opeens overal geld vandaan ophoesten, terwijl mn geld pas weer later binnenkomt.. 50 euro voor paardenfotografie clinic, 70 euro voor Jumping amsterdam, telefoonrekening, etc etc..
We spreken af op Utrecht centraal bij het trefpunt. Schrijf hieronder even hoelaat je er kan zijn Tussen 18:00 en 19:00. Dan gaan we daarna eten bij de mac. en lopen we door naar mijn huis.
Escha [***] -->Maakt niet uit hoelaat Nada Paoline ? Jurjen Celine Jetske Jorien Juul
En wie er nog leuke films heeft; neem ze alsjeblieft meeee!
We spreken af op Utrecht centraal bij het trefpunt. Schrijf hieronder even hoelaat je er kan zijn Tussen 18:00 en 19:00. Dan gaan we daarna eten bij de mac. en lopen we door naar mijn huis.
Escha Dido -->Maakt niet uit hoelaat Nada Paoline --> 18.04 uur. Ik reis alleen, tenzij Clien bij mij blijft pitten ofzo.. maar dat denk ik niet? Jurjen Celine Jetske Jorien Juul
En wie er nog leuke films heeft; neem ze alsjeblieft meeee!
Ik denk niet dat ik mee ga/kan Ik heb er helemaal niet op gerekend en ik moet Zondags werken. Vervanging regelen voor die dag is bijna niet mogelijk en ik zit ook een beetje met m'n geld.