corine1981 schreef:Crien zal buikpijn thuis laten
da's je geraaien ook!!!

Voor Crien!!!!!!!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corine1981 schreef:Crien zal buikpijn thuis laten
corine1981 schreef:Crien heeft wel zo'n vaag vermoeden dat het de harde kern (plus Maik en Dirkmans) van vorige meeting wordt...
Met als noot dat de afwezigheid van Lol een goede reden heeft :D
corine1981 schreef:Ohw ja Sjoek, en voor mij die hele dooie... Denk dat ik zo van een engels zadel af flikker
Miryamk schreef:corine1981 schreef:Ohw ja Sjoek, en voor mij die hele dooie... Denk dat ik zo van een engels zadel af flikker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik mijn zadel anders meenemen (doen we die er stiekum op als niemand kijkt)
corine1981 schreef:Strak plan Mir!!
Ohw ja, kan het ook nog zo zijn dat ik een KLEIN paardje krijg.
Een reus van 1.75 kom ik geeneens op vrees ik, laat staan dat dat goed is voor mijn hoogtevrees.
corine1981 schreef:Ja, zoiets als Gerrit... Maar die is al vergeven aan Mir
Miryamk schreef:corine1981 schreef:Ja, zoiets als Gerrit... Maar die is al vergeven aan Mir
![]()
![]()
![]()
wie het eerst komt......![]()
Maar volgens mij is het een halfdooielinger dus mijn zadel zou moeten passen
Miryamk schreef:Hmmm maar ik zou jou ook wel eens een zun mooie sexy rijbroek willen zien
Miryamk schreef:Hmmm maar ik zou jou ook wel eens een zun mooie sexy rijbroek willen zien
corine1981 schreef:Miryamk schreef:Hmmm maar ik zou jou ook wel eens een zun mooie sexy rijbroek willen zien
Geloof me Mir, dat wil je niet![]()
![]()
corine1981 schreef:Ach, heb langer engels dan western gereden hoor, dus zal wel goed komen...
Maar die rijbroek
Sjoek schreef:Heeft iemand Mams onlangs nog gezien? Kan ze eindelijk Dirkje ontmoeten...