Het begon de derde dag met een triest telefoontje, mijn overgrootmoeder was overleden. Eerst waren er plannen om de dag daarop naar huis te vliegen voor de begrafenis donderdag. Maar toch maar besloten te blijven, oma had 't toch niet zo gewild. Dinsdag krijg ik een smsje dat mijn schoonmoeder op Curaçao is aangevallen door een dodelijke kwal. Ontzettende schrik natuurlijk, even wat rondgebeld en gelukkig was alles na behandeling weer ok. Gelukkig was het een jonkie en was de beet daarom niet dodelijk. Donderdag na een excursie (wat nogal laat geworden was) vanaf de andere kant van het eiland naar ons appartement. Dachten we. Bus dropte ons verkeerd, bleek er nog een appartement met de naam Cretan Village te zijn in een andere stad. Fijn. Busreis van een aantal uur en uiteindelijk toch nog goed terecht. Bleek achteraf dat mijn zus haar telefoon in de bus had laten liggen, dus die konden we later die week weer aan de andere kant van Kreta ophalen.. Vrijdag kregen mijn moeder en haar vriend flink ruzie, maar dat was gelukkig na een dag weer bijgelegd. Tot zover mijn rampenvakantie dus...
Jeetje wat vervelend Kim. Hoop dat je alsnog wat leuke dingen hebt meegemaakt op je vakantie. Trouwens, ik was in Portugal mijn handdoek vergeten tijdens de jeepsafari, die hebben ze netjes terug gebracht naar ons hotel. Ook niet netjes dat jullie daarheen moesten.
Thanks. Nouja we hebben met die telefoon geluk gehad, een belgische toerist had 'm gevonden en voor haar bewaard. Zij waren een dagje naar het stadje geweest waar wij zaten en logeerden zelf dus aan de andere kant van het eiland. Dus was wel eerlijk van die mensen.
Ik stop trouwens per 1 september met Sjors en Sjimmie. De eigenaresse wilt hem niet op een grotere wei zetten en beweerd geen pijn te hebben als we alleen kleine stukjes stappen. Kom op joh, dat paard is 13! Wie weet hoe oud hij wel niet wordt, moet hij dan de rest van zijn leven zichzelf gaan vermaken op dat kleine landje? Pff!
Jongens ik woon in den haag en je kan ook heel leuk daar in het scheveningse bos rijden! Gewoon het ruiterpad volgen en je komt vanzelf weer uit waar je bent begonnen!
Aah lekker, Peter! Ben net een paar weken terug uit Portugal, heb nou al zin om weer op vakantie te gaan, heerlijk!
Ik ben trouwens gaan kijken bij Thyra, het is een merrie, 3/4 Groninger en 1/4 KWPN. Ze staat op dezelfde stal als Kimberley met Ninja, gezellie . Heb vorige week voor het eerst gereden, ging redelijk goed voor de 1e keer, ben benieuwd of het gaat klikken!