Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nonixjuh schreef:je moet daarna op confirm klikken!!
Leentje1 schreef:En ze schieten in het hoofd. Hierdoor voelt het paard niks meer. En maakt er niks meer van mee.
Bij het inslapen kan een paard er nog tegen vechten. En dat kan geen fijn beeld geven.
ma_rie_tje schreef:MissToseland schreef:vraagje: je kunt er toch ook voor kiezen dat je paard niet wordt gebruikt voor consumptie?
ja, maar dan krijg je er geen geld voor. Dan moet je betalen. Ook als je paard medicijnen heeft gekregen dat hij niet meer gegeten mag worden kan je hem hier laten slachten.
Dan wordt hij hier opgehaald door de rendac
IndianLady schreef:wat ik raar vind, neem aan dat de belg medicatie heeft gehad voor zn ontstoken been. Waarom is hij dan nog geschikt voor consumptie? Lijkt me dat wanneer er een infectie als deze er is, dat het vlees dan niet meer goed is. Of in ieder geval is aangetast door de medicijnen.
Citaat:en dan weer een vraagje.. wat gebeurd er dan mee?
Citaat:wat ik raar vind, neem aan dat de belg medicatie heeft gehad voor zn ontstoken been. Waarom is hij dan nog geschikt voor consumptie? Lijkt me dat wanneer er een infectie als deze er is, dat het vlees dan niet meer goed is. Of in ieder geval is aangetast door de medicijnen
ietepiet schreef:maareh even een vraagje...
dat hersendood maken, wat gebeurd er dan precies in het lijf? en hoe gaat het met de ziel?(als je ervan uit gaat dat we een ziel hebben?)
ben heel beniewd...
nonixjuh schreef:Nessah schreef:Hij is niet verwijdert, je moet nu alleen inloggen om hem te zien want het is volgens hun een filmpje voor 18 jaar en ouder..
username: kidchoco
password: pokemon
Daarmee inloggen en je kan hem gewoon zien
Zie hier!!!
griebels schreef:Ok, ze worden dus verbrand
Kun jij niets regelen vonnie bij Rendac?