Haha, neej, die houd ik lekker zelf Heb zelf ook nog een Wintec 2000 vzh liggen, mijn 1e zadel ooit. Ik heb een eigen gemaakte boom door zadelmaker en dan drie standaardbomen Reuzehandig dat systeem, en altijd handig om een zadel op reserve te hebben
Vraag me liever wat ik niet heb... (wintec, western, boomloos, dressuur) en ik gebruik nu maar 2 zadels, boomloos is uitgeleend aan vriendin, western heb ik net terug van Sita
Eeeh... een endurance zadel (staat op verlanglijst) een barebackpad.. een dameszadel (staat ook op verlanglijst).. een renzadel... (zie je het voor je? ) een stockzadel (vind die oren irritant)...
Voor de mensen die een eigen paard mee nemen: Wat nemen jullie allemaal mee, qua spullen? Heb wel een lijstje in mijn hoofd zitten, maar dan kan ik kijken of ik nog iets vergeten ben
Een zadel + 2 pads, 2 hoofdstellen (voor al dr een sneuvelt), 2 halsters + touwen, verder wat borstels + hoevenkrabber. Zweetdeken. Krachtvoer.. Mijn EHBO tas en een emmer.. Verder weet ik het eigenlijk niet zo nog..
Even kijken, t is natuurlijk maar een weekendje, dus enorm veel moet niet mee.Ik weet nog niet welk zadel ik meeneem En afhankelijk daarvan 1 pad of 2 sjabrakken. Verder m'n gewone hoofdstel, zadeltassen gaan ook mee.
1 hoevekrabber, 1 harde borstel, bak manenelastiekjes, wat paardensnoepjes, Veerust. Misschien mijn vliegenfrontriem.
Groot goed gevuld hooinet (is voor 2 paarden) dus gaat gewoon in trailer.
Pfff.. dat was het wel zo snel gok ik. Cap natuurlijk nog voor mij.
Ja.. Voor mijzelf.. neem ik dan ook nog mijn rijbroek/spijkerbroeken mee en mijn cap. Misschien nog een paar handschoentjes omdat ik tegenwoordig snel last van blaren heb. En zonnebrandcreme.. Al is het maar op mijn wangen te smeren, ik verbrand anders giga als de zon wat schijnt.
Oh ja, een zadeltas neem ik ook mee.. Ik ga er een bestellen bij Dabo..
Dat zit bij mij standaard in het Poets/EHBO gebeuren.. Dus dat is makkelijk.. En Amy gebruikt dezelfde zonnebrand als ik.. Dus dat is al helemaal makkelijk..
Ohja, goed dat je het zegt Maya. Ik zorg dat het van het weekend overgemaakt is.
Even een vraagje ivm vrij vragen op mijn stage. Hoe laat rijden jullie door vanuit Zeeuws Vlaanderen? Ik was namelijk van plan om vanuit mijn stage te komen, ligt er een halfuurtje vandaan. Ben normaal om 5 uur klaar, maar ik kan wel een uur eerder weg ofzo. Maar dan moet ik dat wel effe van tevoren vragen anders heb ik daar geen zekerheid over.