gaaf. mag dat nog dan. ik ben toen 2 jaar geleden daarvoor met vriendinen overal geweest, maar ze mochten het nergens meer doen. alleen bij zo;n klein turks winkeltje in de stad in delft dede ze het nog. Maar daar durfde ik het niet te laten doen
tjeee hannah da's zeker balen.Ik hoop dat je nog niet super aan haar gehecht was, en dat jullie snel wat anders vinden. Kim, ik hook dat het snel beter gaat met Auk zijn hoeven. Omdat het vrijdag niet door ging ben ik maar foto's gaan maken, levensgevaarlijk is dat zeg . Ik ben aangereden op het laantje waar pepe staat toen ik een margrietje ging fotograferen. Ik kan de eerste 2 weken niet op een paard zittten denk ik. Mijn rechterbil is flink geraakt, ik heb nog nooit zo'n klap gehad. Ik had minstens een half uur nodig om zonder draaierig te worden weer op te staan.
Nee niet aan mijn kant, daar rijden wel meer auto's en dat hou ik dan nog wel bij. Nee aan de overkant op het doodlopende stuk waar pepe staat. Daar komt bijna niemand en dan denk je dat je rustig je gang kan gaan. Maar die ene die er net wel reed ,reed achteruit want je kan daar niet draaien, hij keek alleen naar links en ik zat dus rechts te fotograferen. Ik had hem niet gezien of gehoord. Gelukkig zat ik erg aan de kant, ik moet er niet aan denken wat er was gebeured als ik 20 of 30 cm meer op de weg had gezeten.Ik denk dat ik dan echt onder de wagen had gelegen.
Jeetje miranda, da's schrikken! Gelukkig dat het nog zo 'goed' is afgelopen, moet er niet aan denken hoe het anders was geweest.. Sterkte!
Inmiddels gaat het een stuk beter met Auk, na een ingeving heb ik de straal iets ingekort en welja, hij liep weer! We hebben vandaag dus weer kunnen wandelen, dat is al een stap in de goede richting. Hij loopt nog wel gevoelig, maar hij lóópt tenminste!
Fijn, Kim! Ik hoop dat ie snel weer goed loopt. Enne Miranda, beterschap dan maar..
Aargh, Sjors was net een wilde hengst vandaag . Ging hem longeren en hij bleef maar springen en bokken. Op de weg terug ook helemaal flippen . Maf beest.
Nou ja hij hoeft niet te kunnen springen of Z te rijden. Zolang die maar wel goed is aangereden, is toch leuk om er een beetje mee aan het werk te gaan.
Met Auk gaat het trouwens weer de goede kant op. Vandaag weer een lekkere wandeling met hem gemaakt en toen ik hem vanavond kwam voeren, draafde hij vrolijk (en hard! ) het land over. Komt dus weer helemaal goed.
en het stomme is, dat ik dus een ingeving kreeg op weg naar Auk. Goh, het zou ook wel eens aan de straal kunnen liggen, zo maar eens even naar kijken. De straal was wel wat te dik, dus die heb ik wat bijgesneden (tegen de 'regels' van NB in ) en ja hoor, hij liep weer!
Vond het wel stom dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Maargoed, mijn ventje loopt weer vrolijk en goed en daar gaat het om!