Lieve mensen! Ik ga het dus niet redden morgen, ik moet helaas gewoon werken.Sjoert doet wel zijn best om te komen geloof ik!Have fun morgen!!
Ik kom mee Vooral dankzij Roos die me overgehaald heeft en het is goed voor mezelf om even mijn gedachtes te verzettenOja Nien, mn moeder was even vergeten dat ze mn pa zn nieuwe auto op gingne halen dus dat wordt toch treinen
Wie gaan er mee:ElaineSjoertTienekeMissHaffieMandyy ?NieneWiepGekkesiesSplashMayaGaan we met deze mensjs?
Tja.. maar miss kan je naar Rotterdam of Dodrecht komen met de trein als dat korter is *We gaan toch niet iedereen zoenen en gelukkig nieuwjaar wensen he. Dan blijf ik thuis
Den Bosch is 35 minutenRotterdam 52 en Dordrecht 1.02 En nee is niet korter dus En dat ook liever niet
Oke Anouk, dan gaan we met de trein. Elaine, dat doen we idd maar niet. Komt Mandy ook nog? Spreken we dan met zn 3en af op Utrecht of in Houten?
Áls men komt, komt ze idd via Utrecht dan kunnen we met zn drieën, maar Mandy weet nog niet of ze komt
Ik ga toch met de auto naar de bios. Mn moeder heeft een jas gekocht voor mn zusje voor de wintersport en die moet ik ophalen in Den Bosch. Om dan heen en weer te pendelen zie ik niet zitten.Mams vergoed dan mijn parkeermeter kosten