Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilovepebbles schreef:nu snap ik het dankje
Tulandro schreef:ik heb net het AD aan de lijn gehad
Kimmie_girl schreef:en en en ..
ilovepebbles schreef:ik heb het uitgeprint die van [***] en kimmie_girl ik ga het helemaal volgen![]()
gaan we stappen, draven, of galoperen![]()
toch lekker stappen, kunnen we kletsen
of als iedereen er mee eens is draven en stukje galoperen ??
wat voor paard ga jij kimmie_girl ?? schimmel, zwart, bruinmiss zie ik je wel lopen dan
Tulandro schreef:Kimmie_girl schreef:en en en ..
Er wordt een artikel gemaakt over het feit dat we nergens in Ridderkerk goed kunnen rijdenwaarschijnlijk wordt er ook een foto van mij op tulan gemaakt in t park vanmiddag. Er wordt ook vermeld dat we vrijdag in het park zullen zijn, met zo'n grote groep, dus misschien gaat dit nog iets uithalen. Ik wil echt ruiterpaden!
Tulandro schreef:Kimmie_girl schreef:en en en ..
Er wordt een artikel gemaakt over het feit dat we nergens in Ridderkerk goed kunnen rijdenwaarschijnlijk wordt er ook een foto van mij op tulan gemaakt in t park vanmiddag. Er wordt ook vermeld dat we vrijdag in het park zullen zijn, met zo'n grote groep, dus misschien gaat dit nog iets uithalen. Ik wil echt ruiterpaden!
Elaine schreef:ilovepebbles schreef:ik heb het uitgeprint die van elaine en kimmie_girl ik ga het helemaal volgen
gaan we stappen, draven, of galoperen
toch lekker stappen, kunnen we kletsen
of als iedereen er mee eens is draven en stukje galoperen ??
wat voor paard ga jij kimmie_girl ?? schimmel, zwart, bruin miss zie ik je wel lopen dan
Nee nee en nog eens nee.
Lees eens 2 blz terug
ER WORDT ALLEEN GESTAPT ANDERS GEBEUREN ER DALIJK NOG GROTE ONGELUKKEN
Als je wilt galopperen kom je maar om 11 uur en kan je 2 uur ongestoord crossen!
Elaine schreef:Hart van nederland is op de hoogte!