Jakary, ik zou Cognac nemen (want ben benieuwd hoe cognac eruit ziet in het echt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoeyBabe schreef:Ik wil zo graag meedoen...Maar vervoer heen en terug gaat me een fortuin kosten !
leentje schreef:aangezien ik blijkbaar niet kan komen (), Kristel mag ik mijn volgende minilading dopjes in Kampenhout droppen en neemt gij die mee voor mij aub?
Tyrza schreef:Ik heb van de volgende personen een betaling ontvangen:
- Elke Smeyers
- Lobke Kerkhofs
- Stefanie Buyens
- Charlotte Busser
- Yannick Standaert
- Sarah Janssens
- Tinne Weckx
Je kunt nog een betaling doen mocht je deze zijn vergeten. Uiterlijk een week voor aanvang bekijk ik deze betalingen nog eens en zal ik je persoonlijk inlichten als je deze nog niet hebt voldaan
Voor vragen kun je me altijd mailen
saartje39 schreef:Wellicht dat het nog verwerkt wordt? Heb tot op gisteren gekeken. Ik zal zoals gezegd eind vd week nog eens kijkenIk ben toch wel heel zeker dat ik ook betaald heb hoor, het is al van onze rekening af enzo. Toc al zeker meer dan een week geleden...
Anzjuhlaa schreef:Heb je mijn mail ook ontvangen Tyrza. Ik heb pfeiffer en ben niet in staat om te rijden erg genoeg...
saartje39 schreef:Ga jij eigenlijk meerijden Véro?
Sylleke schreef:Wie gaat er vanuit deze richting naar de clinic? Ik kan wsl wel komen kijken.
Dus dan kan ik eventueel foto's maken.