Ja en waar was je nou? Ik ben nog in de rockstake geweest! Btw...het was een lange nacht...zonder slapen,en volgende dag concours
ik was er wel.. Sta zelfs nog op de foto!! Vooraan bij het podium gestaan. Had gelukkig zelf geen concours dus kon heerlijk uitslapen zondag!!
Geen bokker vannacht geweest? Het was erg rustig vond ik, viel me mee met de drukte! Maar het was wel weer erg leuk!
Ik vond het gezellig druk... Was zeer zeker een geslaagd avondje, ondanks dat ik pas om half 7 smorgens thuis was i.v.m. missen van de bus!!! pffff
Mik_ schreef:SkihutttttttJAhhh! absoluut,en trancezaal. Gister ben ik niet geweest omdat ik vandaag concours zou hebben(heel vroeg) maar dat is sinds vanochtend afgelast!
twipsy25 schreef:das ook saai zeg.. Jij wel dan?? (vertel!!)Btw. ik moet werken tot morgenochtendm 8.30u dus... ik heb nog even te gaan....
Nee, vanavond ging toch niet door helaas. Volgende week weer Vind het niet heel erg, donderdag is het ook erg laat geworden en ben niet helemaal goed in orde. Maar volgende week gaan we weer helemaal!