Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:11

memory schreef:
Morgen (woensdag dus) zullen we nog om half 1 en rond 3u een Natural Horsemanship demo geven. En maarliefst met 5 paarden!

Donderdag helaas geen demo, omdat we dan geen paarden meer daar hebben staan.

Maar kom vooral ook ff langs bij ons standje, in het midden van de rij aan de rand bij de showring. En rechts naast Baduh (bubbels op bokt)

Dat ga ik niet halen Boos! Ik sta pas vanaf 16.00 uur. Jullie stonden toch later geplant? Naja ik kom wel even standje kijken.

Canter Ik draai me wel even om morgen (of je daar blij mee bent) Lachen

Dealer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:21

Hypofocus schreef:
Er waren misschien maar veel te weinig mensen op de beurs, maar het was er vreselijk gezellig!

Misschien is het handig voor de mensen die vandaag zijn geweest en het een "flutbeurs" vonden hun mondje even dicht te houden. Zo blijft het voor de standhouders tenminste nog wél een leuke beurs.

Het is gewoon verschrikkelijk vervelend dat er veel te laat met publicatie is gekomen waardoor het bezoekers aantal op zo'n 10% van het geschatte aantal bleef (dus 90% bleef weg), maar door dit soort vage berichten komt er morgen helemaal niemand!

Er staan genoeg leuke stands, er worden leuke shows gereden (en ja, hier en daar een te dikke, niet drachtige haflinger) en als er nog wat gezellig publiek komt, dan kunnen we er een leuk feestje van maken! En is het die 5,- eurootjes zéker waard!

Ik hoop dat er morgen een hele lading leuk, nieuw volk komt kijken en genieten van de shows en de stands.
De beurs is nét ietsje anders dan andere beurzen en juist dat maakt 'm zo leuk!

Heel goed, ook eens een positief geluid.
Gewoon het beste ervan proberen te maken.

Ik kom ook morgenochtend hoor. Heb nog wel wat dingetjes nodig en koop het liever gezellig bij de kleine standjes dan bij horseplaza.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:31

Tot wanneer is het eigenlijk en wat zijn de openingstijden?

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:37

Ik ben vandaag ook geweest. Tja wat zal ik ervan zeggen. "Mega" was het niet nee, maar ik vond het de 5 euro wel waard. We hebben heerlijk rondgesnuffelt. Standjes genoeg. Zie het als een plaatselijke markt maar dan met alleen ruitersport Haha! Misschien een nieuwe naam; "Indoor Ruitersportmarkt" Knipoog

De 'showring' zelf vond ik geen showring, de omschrijving hoe ie eruit zag is al gegeven. Dat vind ik echt heel jammer voor de mensen die shows geven...

Ik heb nog wel het e.e.a. gekocht. Als je van rondsnuffelen houdt en je hebt vijf euro over; ga er dan gewoon heen! Is best gezellig!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:45

Quellian schreef:
Tot wanneer is het eigenlijk en wat zijn de openingstijden?

Morgen en donderdag nog.
Morgen van 10.00 tot 22.00 uur.
Donderdag van 10.00 to 17.00 uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 08:55

Tot strakkies iedereen!
Ik ga nu en ben dan rond 10.30 bij de stand... als ik er nog niet sta: gewoon foldertjes meenemen, daar liggen ze voor!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 09:08

ja ik denk dat ik er toch ook maar even heen ga, en dan ook nog even naar het tentenkamp ga.. wie weet daaar de openingstijden van Scheve mond ??? en het wordt vast wel geze;lloig Lachen

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 09:17

oow ja.. kan je de hele dag naar binnen.. ik bedoel dat de kassa's niet sluiten.... want ik kan pas rond een uur of1

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 09:58

Ik wil nog wel even een compliment geven aan alle mensen op de beurs die er ook allemaal niks aan kunnen doen en er toch maar zijn en er het beste van maken.
En de mensen die toch maar een show geven in die bak. Komt misschien allemaal niet zo goed uit, maar dan moet je het zelf maar eens beter proberen in zo'n bak.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:01

ja ind als de bak beter was en ruimer dan was het al een stuk beter ( en ze hadden de lichten boven de bak beter uit kunnen doen )(of er gekleurde lampen in kunnen doen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:53

Hypofocus schreef:
Ja,... die vallen uit omdat er niemand is om naar te kijken! Met dit soort berichten vallen ze morgen ook uit ja.

Dit is absoluut niet waar de shows vallen uit omdat de organisatie gelogen heeft over de bakken ik heb meerdere keren gebeld en nadrukkelijk verteld dat ik minimaal een goede 20 x 40 bak had voor onze pass de deux op muziek en ook voor onze aanspanning die zou er zijn.Dat dit later niet zo blijkt te zijn, dat er een zware rotbodem is en dat er zowel een roltrap als een pilaar in de piste staat,doet mij besluiten om de boel af te blazen.
Ik ga niet mijn paarden overbelasten.Ze doen altijd goed hun best en ze hebben het niet verdiend om afgejakkerd te worden op zo'n zware bodem.
In onze show zit veel galopwerk en dat kan gewoon niet klaar!

Daarnaast is mijn motto als mensen betalen om naar een show van je te komen kijken doe je het of heel erg goed of je doet het gewoon niet.
Dat andere mensen een show hadden waarin ze om de pilaren e.d. konden rijden prima .
Ik kon en wilde mijn proef daar niet op aan passen dan klopt de muziek niet meer en dan wordt het een zooitje.
En imo een anti reclame voor het ras. DAT is de reden waarom ik en meerdere andere mensen hun shows hebben afgeblazen en niet omdat er te weinig mensen zouden zijn dat had ik nooit van te voren kunnen weten!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:57

Overgens komen we vanmiddag even een kijkje nemen Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:14

Hypofocus schreef:
Ja,... die vallen uit omdat er niemand is om naar te kijken! Met dit soort berichten vallen ze morgen ook uit ja.

Sorry, maar ik gok dat dit niet de hoofdreden is.

De stands waren leuk, maar de rest echt slecht georganiseerd. Ik doe alleen maar verslag hoe ik het vond, diversen vroegen daarom.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:15

stef schreef:
mensen, kan ik slagen?
Ik wilde donderdag gaan.
Moet een winterdeken hebben voor Hon
En een westernbit voor jamaica (cornelie stond er toch???)
En verder lekker kleppen met wat bokkers (gijsenkim enzo)

Gaan of niet?

Daar slaag je wel voor

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:16

Quellian schreef:
En leuke rijbroek-aanbiedingen? Door alle negatieve berichten ben ik nóg nieuwsgieriger geworden Haha!

Jahoor Met de stands is niks mis, die zijn wel de moeite waard naar mijn idee.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:47

even off topic: wie weet de openingstijden van het tentenkamp.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:49

zijn er foto's? ben erg benieuwd Schijnheilig

Cuento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:20

Ben gisteren geweest, en zeker geen Mega event, meer een grote ruitersport winkel met een zandbak in het midden (wat zag die bak er zwaar uit zeg!!!)
Maarja inderdaad voor die 5,- moet ik niet zeuren....en dat zal ook waarschijnlijk wel de reden zijn waarom de shows verre van top waren?

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:48

staan er morgen eigenlijk nog wel mensen?
is het handiger voor ons om vanavond te gaan?
als je toch al binnen 1 uur uitgekeken bent ( we hebben ook niks nodig)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:07

Beste Allemaal,

Wij zijn er idd niet met paarden heen gegaan omdat we geen respons van de organisatie kregen over stallen en losrijring..
Wij hebben nog gebeld maar kregen een of ander banketstaaf bandje met ivm met feestdagen gesloten(na de kerst al he?)
Als je als organisatie iets organiseerd,hoor je bereikbaar te zijn..
Zijnde het niet hele dagen ,zijnde het tussen een bepaalde tijd..

Ik ga mijn paard neit 3 dagen op de trailer laten staan omdat er geen stallen zijn... En mijn paard kan buiten los gereden worden.. Andere paarden daar in tegen niet.. Als ik hoor dat de hoofdring giga zwaar zand heeft liggen,ben ik super blij dat wij er niet waren.. Straks staat mijn paard met een peesblessure op stal..Wat heb ik daaraan?? Helemaal niks.. Wie betaalt de DA rekening?? Juist ja..ik zelf en neit de organisatie.. En zo te lezen hebben meerdere stamboeken het zelfde gedacht..

Jammer,maar dan hadden ze er maar meer aan moeten doen...

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:15

Ik ga er NU heen ze zijn er!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:38

ik ga vanmiddag toch heen, beware you!!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:50

zijn ze vanavond nog open?
want gister zouden ze ook tot 22.00 open blijven maar toen gingen ze toch ook eerder dicht?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:12

Ik heb gisteren in de LVN (lusitano vrienden nederland) stand gestaan en had vol uitzicht op de ring.
Wij zouden Xantha eigenlijk meenemen (1,5 jaar) maar hebben dat i.v.m. het slechte weer niet gedaan.
Achteraf was ik daar wel blij mee want de bak was klein en ontzettend zwaar. Scheve mond
Verder vond ik het erg gezellig, leuke kraampjes en zeker leuke aanbiedingen!! *LOL*
Jammer dat het zo rustig was maar dat kwam volgens mij gewoon omdat er te weinig geadverteerd is.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:28

welke bokkers zijn er morgen nog?