Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Ilse_x schreef:Dat is inderdaad wel een beter idee!Kunnen we er meteen een high tea (of wijn
) van maken haha.
Ik zou ook een auto kunnen lenen als het nodig is!
Keell94 schreef:x_Ilse_x schreef:Dat is inderdaad wel een beter idee!Kunnen we er meteen een high tea (of wijn
) van maken haha.
als mensen met de auto komen lijkt wijn me niet zo slim hahamaar voor de mee rijders geen probleem natuurlijk
ik ben geen drinker dus ik houd het op thee
Keell94 schreef:x_Ilse_x schreef:Dat is inderdaad wel een beter idee!Kunnen we er meteen een high tea (of wijn
) van maken haha.
als mensen met de auto komen lijkt wijn me niet zo slim hahamaar voor de mee rijders geen probleem natuurlijk
ik ben geen drinker dus ik houd het op thee
lovelyfiefy schreef:Ik had net overigens weer een bootcamp les.
Doe er 2 per week en dit is mijn 4e week.
Heb vandaag te horen gekregen dat het misschien beter is als ik medium lessen ga volgen..
Zodat ik mezelf wat meer kan uitdagen
Ik heb me toevallig al ingeschreven voor een medium les op dinsdag 7 maart, omdat ik dan toevallig de dag erna lekker vrij ben. Dus als ik dan wel veel spierpijn heb, heb ik even de tijd om te herstellen
xxcleeoo schreef:lovelyfiefy schreef:Ik had net overigens weer een bootcamp les.
Doe er 2 per week en dit is mijn 4e week.
Heb vandaag te horen gekregen dat het misschien beter is als ik medium lessen ga volgen..
Zodat ik mezelf wat meer kan uitdagen
Ik heb me toevallig al ingeschreven voor een medium les op dinsdag 7 maart, omdat ik dan toevallig de dag erna lekker vrij ben. Dus als ik dan wel veel spierpijn heb, heb ik even de tijd om te herstellen
Tactisch dus