Nee, dat valt op zich best wel mee Maar, ik vind het verschil in gedrag erger dan het leeftijdsverschil, en het verschil met sommige mensen zal [wederom no offence] best groot zijn...En het komt niet super goed uit op de 15e, maar ach, ik zie wel hoe het in dit topic verger gaat
Ynzo schreef:Maar, ik vind het verschil in gedrag erger dan het leeftijdsverschil, en het verschil met sommige mensen zal [wederom no offence] best groot zijn...*voelt zich echt totaal niet aangesproken*
Sietez schreef:Tja anders pb je wat mensen op bokt waarvan je wilt dat ze graag mee komen ofzo of je meldt het even via msn
hoe had ik anders in dit topic terecht moeten komen ik ga even kijken wanneer ik examen heb, en of ik geld heb...en vervoer...
Ja!Ik kan autorijden, en ik heb zelfs het papiertje waarmee het van de wet ook mag Maar ik ben net zo'n held in kaartlezen als de gemiddelde vrouw
Ynzo schreef:Ja!Ik kan autorijden, en ik heb zelfs het papiertje waarmee het van de wet ook mag Maar ik ben net zo'n held in kaartlezen als de gemiddelde vrouw als je via gouda rijdt ga ik mee
Ynzo schreef:Ja!Ik kan autorijden, en ik heb zelfs het papiertje waarmee het van de wet ook mag Maar ik ben net zo'n held in kaartlezen als de gemiddelde vrouw >;) Onze auto zit al helemaal vol Smam, Michelle, Nathalie ( misschien ), joella en ik
chamayalover schreef:ik wil ook wel mee moet alleen nog even toestemming aan mijn mams vragen, ik laat het nog wel horenEn dan rij je toch met ons mee?
Sietez"][quote="chamayalover schreef:ik wil ook wel mee moet alleen nog even toestemming aan mijn mams vragen, ik laat het nog wel horenEn dan rij je toch met ons mee?[/quote]ja als dat nog kan?