Goede tapas heb je ook bij Slim82 in Udenhout, ga ik altijd heen en vind het elke keer weer lekker.
Da's toch geen tapas? Da's een Aziatisch restaurant...
Aziatische tapas restaurant noemen ze zichzelf
Anoniem
Geplaatst: 09-02-16 19:02
Rockey Het is voor het eerst sinds ik leef, maar ik heb geen carnaval gevierd. Lisajo Naar de sauna? Of hem een dagje verassen, gezellig iets doen samen uit eten en een bioscoopje? Dat soort dingen zijn altijd leuk! En natuurlijk.... Gebak bestellen bij ons Rockey Heel gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb vandaag Spark d'r spullen opgehaald, was even lastig maar het gaat nu wel weer Vooral de vragende mensen hoe het gaat, heel lief natuurlijk maargoed, niet makkelijk.
hahahah,voor ik lucas kocht was het een naam die ik aan mijn zoon wilde geven. haha in het begin verwarde ik ook zijn naam.( schaamt zich dood haha)
heel mijn auto ligt echt vol zooi.. ben zoveel tegengekomen waarvan ik geen weet meer had.. peesbeschermers, singels, longeersingel. en nog meer jee. wat kan een mens hebben zeg
Anoniem
Geplaatst: 09-02-16 20:49
Ik ga morgen de knoop doorhakken... En dan ook spullen uit gaan zoeken.
Ben iig weer in gesprek met de ex. Gisteren veel gebeurd. Nu wel echt helemaal leeg.
rockey
Geplaatst: 11-02-16 13:55
heb je nu al besloten of het die stal wordt robijntjah?
bijna weekend morgen einde van de middag weer op controle in dordrecht met de hond, ben benieuwd. gisteren is ook de dierenarts voor mijn merrie geweest, haar wond geneest goed, kan nog wel even duren voordat het helemaal dicht is, maar ja..
Ik ben er ook uit met wie ik haar laat dekken dit jaar, nu even goed in de gaten houden hoe haar cyclus is.
jullie nog leuke weekend plannen? ik moet vanavond les geven, en zaterdag avond is het willem 2 en een verjaardag in de stad. zondag even bij een hondenshow kijken in waalwijk.
Fijn van je merrie rockey! Spannend op controle met de hond. Succes.
Wie heb je gekozen als hengst?
Gister in DB naar de film geweest, the Danish girl. Weet nog niet wat ik er van vond Morgen een verjaardag en verder hopelijk een rustig weekend. De komende twee worden namelijk erg vol en ben tot nu toe geen 1 avond thuis geweest deze week.
PreHungaro
Geplaatst: 11-02-16 14:35
Rockey: Fijn om te horen dat het al iets beter gaat met je paardje, nog even spannend i.v.m. je hond. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar je hengstkeuze!
Ik heb dinsdag een trailer gekocht dus ga daar dit het weekend voor het eerst mee op pad. Even oefenen met achteruit rijden want heb alleen nog maar met aanhanger gereden. Ben deze week al wat kleine dingetjes aan het opknappen. Hij is van polyester dus kan gelukkig niet gaan rotten. Er zit ook een nieuwe bodem in. Van het voorjaar ga ik hem helemaal opnieuw glimmend maken, en misschien wel een ander kleurtje. Hij is nu geel Valt wel lekker op.
rockey
Geplaatst: 11-02-16 14:59
gefeliciteerd met je trailer!
het wordt de 3 jarige Apache x Vivaldi hengst die afgelopen weekend kampioen was op de hengstenkeuring , hij was me in de 1e bezichtiging al opgevallen en in de 2e weer en leuke bijeenkomst dat hij ook nog eens kampioen werd.
VVV: wel handig je jubileum op Valentijnsdag. Wat gaan jullie doen?
Ahh Jolijn dat is wss het enige voordeel aan je situatie. Heb ik een paar jaar geleden ook gehad dat ik mega veel afgevallen was.
Ik heb iets te actief carnaval gevierd. Ben een beetje grieperig en heb kaartjes voor een tenniswedstrijd vanavond met daarna een groot feest. Ik verheug me er al maanden op maar weet niet of ik dat feest vol ga houden. Kan altijd met de trein naar huis, maar nu zijn mijn vrienden boos omdat ik al gezegd had dat ik mee naar het feest zou gaan...
Ik moet werken alleen zondag en maandag vrij. Zondag alles op stal opruimen en naar een verjaardag en daarna uit eten met stalgenootjes enz. En maandag de grote verhuis dag! Stal genootje verhuizen naar nispen en de mijne naar Hilvarenbeek
Wij gaan lekker wat eten en naar de film! Doen niet echt aan cadotjes haha. Omdat ik heel het jaar Door cadotjes krijg :p Vorig jaar viel valentijn met carnaval en stond toen op school in me sneeuwwitje jurkje ect. Kwam ie me ophalen met groot boeket rozen echt super lief!
Nou ziek worden is niks hoor Charelle. Je vrienden kunnen toch wel 1 avond zonder je?
Gezellig Helga. Zin in de verhuizing?
Gezellig Lisa! Wat ontzettend lief. Dat wordt lastig overtreffen dit jaar.
Ik heb voor onze anniversary kaartjes gehad voor het Country to Country muziek festival in Dublin. Had vriendlief eerst de poster op zijn werk uitgeprint, netjes geknipt en op een kartonnetje geplakt. Zo lief. Meneer haat knutselen en is meestal heel erg slecht in cadeaus geven. Maar hier heeft hij punten gescoord
Anoniem
Geplaatst: 11-02-16 19:16
Selka Ik ga niet weg, wel plan ik m'n vakantie een beetje vol met fotoreportages e.d. Char_elle Oeps, dat is minder.. Succes en toch nog veel plezier.. _helga_ Wel leuk toch? Succes met de verhuis
Ik heb m'n canvas vandaag opgehangen, gisteren gekregen van lieve vriendinnetjes, echt heel lief !