Ik vind het ook prima. Ik hang er waarschijnlijk wel een slof aan bij mijn paard met losrijden, ik hoop niet dat iemand daar een probleem van gaat maken..
Dan nodig ik ze uit om eens een rondje te sturen .
Het is gewoon een enorme druktemaker op vreemd terrein en met slof heb ik net even dat beetje extra te vertellen en dan heb ik hopelijk ook iets aan de les ipv dat ik alleen aan het proberen ben paard door de baan te sturen..
Ik vind dat je dat zelf moet weten... Ik rijd ook met een thiedemann omdat mijn paard, sommige maken daar ook een heisa over. Maar heb zoiets van; mijn paarD, mijn keuzes! Hebbrn ze problemen mee kijken ze lekker de andere kant op!
Als ik dan net iets meer te vertellen heb over mijn paard dan zij zelf!
Oh... man man.. wat heb ik weer heerlijk gereden vandaag... Waar ze 2 maanden geleden nog zo ontzettend sterk en drammerig kon zijn, kon ik dr vandaag fijn op 2 vingers rijden..
Ik heb morgenavond weer les. Afgelopen week was het een dondersteentje die overal onderuit wilde komen, alleen schoudenbinnenwaarts wilde ze dan weer wel doen! ...
Ik had afgelopen zondag wedstrijd en we hebben er weer een winstpunt bij terwijl het voor m'n gevoel niet zo goed ging! Vind het wel eens leuk om van een jury les te krijgen, kan ik mee maken hoe zij dat zien.
Vandaag Osteo bij Lyzet geweest, helaas kan ik vanwege controlerende bokkers niets openbaar over kwijt! Gister wel behoorlijk weer aangepakt in de les. Madam vond het even leuk om op d'r achterbenen te staan. In het zadel lijkt het hoog te "voelen", instructrische erop, deed ze het ook en is het uiteindelijk maar 2 mm wat ze van de grond af komt!
Thanks! Ik heb toen degene die op de reservelijst benaderd via pb. Nog geen reactie gehad, dus wacht daar nog even mee af, en anders degene die nog open stond... Anders is er sowieso wel een andere oplossing hoor