Wauw prachtige foto's allemaal!! Super bedankt fotografen! Ik heb jullie een pb gestuurd met emailadres. Zijn er al (prijs) afspraken gemaakt over nabestellen?
Dany, laat maar aan je vader weten dat ik sowieso nabestellingen wil doen maar pas als ik het financieel weer wat beter heb de dierenartsrekening van Rayo zijn koliek was een rib uit m'n lijf dus ik ben op het moment echt helemaal blut
Sophie_Elsje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-14 13:25
super bedankt! leuk dat we al zo snel wat foto's te zien krijgen! ik kan niet wachten tot alles binnen is, al die mooie plaatjes van iedereen
Is goed hoor Emitaa! Logisch.. Dat zijn niet de meest goedkope rekeningen...
Echt leuk al die foto's al zo snel! Zien er goed uit!!
darkadia
Geplaatst: 13-07-14 13:30
Prijzen voor nabestellingen wisselt per fotograaf. Zelf laat ik professionele afdrukken maken bijvoorbeeld en geef ik niet de originele bestanden. Alle info daarover krijg je in de mail met de foto's Lijntjes kunnen desgewenst weggewerkt worden, dit doe ik al in een aantal, maar niet in alle ivm tijdrovend werk. Ook kleuren kunnen indien gewenst nog aangepast worden. Dus verder wel veel mogelijk
EN ik heb nog 2 andere meetings te doen XD Maar zal wel proberen tussendoor al van iedereen 1 te doen als voorproefje en die hier plaatsen Mooie foto's Else!
Even een vraagje aan de andere fotografen. Bij de longeerfoto's van Pepper zit de longeerlijn aan 1 bitring/kant vast. Hierdoor ziet het bit er vreemd uit als je de longeerlijn weg haalt. Hoe zouden jullie dit oplossen?