[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:07

En aangezien ik mijn leven altijd laat zien in foto's (op mijn facebook is elke post met een foto haha)

Afbeelding

Ik denk dat ik hem binnenkort maar eens door de autowasstraat heen rijd :P
(hij straat trouwens met zijn kop zo laag omdat hij tegen dat paaltje aan het schuren was, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat dit nou niet echt fijn aanvoelt al die modder!)

Afbeelding

Deze auto heb ik voor sinterklaas gekregen van mijn vriend. Mijn oude auto (twingo) was niet meer veilig en begon kuren te krijgen. Deze auto is van mijn oma geweest en daarom extra speciaal :)

LukieBradley

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:20

Jeeeeej nog iemand met een foto leven op facebook *\o/*
Wat een smeerlap heb je trouwens :P (en een mooie auto)
Ik doe dat ook onder het mom van: dan kun je het zien en hoef ik het niet te vertellen :P
Sommige zeurde daarover maar toch heb ik altijd ontzettend veel likes!
Zo ook vanmorgen, met de baby van mijn merrie ging ik wandelen.
Ik laat hem nu maar gewoon los met een touwtje om zijn nek (zitten aan rustige weg en verkeer zie ik evt op tijd) en hij vind het allemaal prima.
Alleen fotos maken word hij beu, altijd als ik hem dan roep gaan die oren plat :=
Hij ziet er ook niet uit nu met zijn berenvacht, toen hij net geboren was, tm 3 maanden.. was hij veel mooier :(
Afbeelding
Hij heeft ook een snotje zoals je ziet :=

Mijn date komt wel goed, we zijn allebei alleen iets te lomp (verlegen) om iets definitiefs vast te stellen :=
Als jullie beiden niets meer hebben gehoord van elkaar zal het ook wel niet voorbetsemd zijn geweest :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:48

Tandlozenogwat,
Vervelend van je oma! Troost je idd met het idee dat ze er klaar voor is. Ik hoop voor jou en je oma dat ze in haar slaap sterft, en er helemaal niets van mee krijgt. Sterkte!

Op mijn voet staat een stuk hoefijzer.. Precies op het randje. Met lopen bijna geen pijn, enkel aan de rechteronderkant (gaat om mijn rechter voet en hij stond nog met op mijn voet en niet op mijn kleine teen) dus echt de buitenkant. Gekke is dat de binnenkant vlak onder mijn enkel (tussen je voet en die knobbel bot op je enkel in) ook pijn doet met lopen.. En dat is het enige.. Net gewoon paardgereden zonder pijn te hebben, maar dan steun je toch ook op een ander punt van je voet..

Amira was knetterdruk, stap heel braaf maar ik draaf aan en mevrouw denkt; JOEPIEEEEEEEEE! En rennen dat ze deed. Heb haar heel gemeen rondjes om haar eigen as laten draaien om haar terug in tempo te krijgen en zodra ze dan wou stappen meteen weer been erbij zodat ze bleef draven, zodat ze weer van mij was. Ik kon alleen doorzitten want zodra ik ging lichtrijden ging ze weer.. Dus lekker gezeten haha. Maak er gewoon een westernpaard van op zo'n moment!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 01:16

Och jeetje ik vergeet helemaal sterkte te wensen met je oma TM... Y;(
Vergeef het me, ik mis soms wat posts.
Moge ze straks in vrede en zonder pijn heen gaan...

Ik mis trouwens de laatste dagen een hoop mensen hier.... klopt dat?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 01:29

Zal ik dan ook nog maar een foto neer zetten..?
Foto's zijn van donderdag.. Sorry voor de bewerkte versie maar daar had ik toen zin in haha, en heb hem op mijn laptop niet anders..

Afbeelding

Gaspard is tussen de 1.60 en 1.70 hoog, en was echt lekker bezig.. Mijn gezicht moest geloof ik een poetsbeurt... De twee linker foto's heb ik ook mijn hand op zijn onderlip omdat hij anders heel erg ruw bezig was, wat ook op de foto rechtsboven te zien is haha. Dan komt de foto rechtsonder die ik wel heel lief vind.. Wat een poepie is mn maatje he? En wat een liefde! En dan geef ik hem nog zo veel liefde terug en dan moet hij zo nodig op mijn voet staan... Begin nu toch te twijfelen of hij me wel zo lief vind.. :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 16:03

Sterkte tandlozemum. Je staat zo machteloos dan he ..
Mijn opa heeft in januari authenasie laten doen. Hij had kanker bij zijn slokdarm en zijn longen. Na de bestralingen en chemo's had hij uiteindelijk maar 10/15% van zijn longen 'over'. Als hij al rechtop wilde zitten ipv liggen moest hij echt 5 minuten op adem komen. Ook kreeg hij af en toe bijna en geen lucht en kreeg hij paniek aanvallen omdat hij dacht dat ie doodging. Hij wilde toen ook echt niet meer leven en zijn vrouw die sinds 'kort' alzheimer had gebreep e niets van en hij kon ook niets met haar. Echt zo zielig ...ze heeft het er ook nooit ove gehad.
Maar goed hij wilde graag dood en dan weet je ook dat het beter is in deze omstandigheden. Het was echt zo zielig ...

Hie wel wat blij nieuws. Ik kom net bij de babyspullenwinkel vandaan en ik heb baby(meisjes) :D) spulletjes gehaald met mijn vriend. Ik ben al 22,5 week hihi. 6april ben ik uitgerekend! Donderdag ga ik een echo laten maken om te kijken of alles goed is.
En ik laat dan ook even bloedprikken daarvoor, brrr daar ben ik wel bang voor hihi :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 16:05

Leuke fotos komen er trouwens voorbij :)

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 16:22

Tandenlozem, heel veel sterkte gewenst
Elise wat een smeerkees hihi, Wel lief dat je die auto hebt gekregen!
LukieB, ahh hij loopt wel heel lief mee!
Love Uggs, het was ook wel weer koud hoor, paarden hebben denk ik de kolder in de kop of valt dat verder wel mee bij jullie? De merrie die ik nu rij, dat zal ik nog mee moeten maken!

Gefeliciteerd met een baby meisje!!
Wauw al 22,5 week hahah Je bent gewoon al over de helft heen zonder iets te merken, gelukkig dat dan dat je de hele tijd beroerd bent denk ik zo.
Leuk hoor spulletjes kopen:)

Spannend de echo, heb je nu uberhaupt recht op 1 extra echo omdat je die in het begin gemist hebt of niet?
Bloedprikken, gewoon de andere kant opkijken. Weet niet of je wat mag eten van tevoren? Verschilt per wat ze gaan prikken.

Verder ben ik zelf erg druk, en ga ik van het weekend weer koophuizen kijken en zondag de kerstboom maar alvast optuigen!
Probeer op zoveel mogelijk mensen te reageren, maar doe het nu overdags "illegaal" via mijn werk, gezien ik thuis een tablet hebt en dat typt niet zo..

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:23

Wat een scheetje dat veulentje! Vind een wintervachtje altijd wel leuk, zijn het net teddyberen :D

Een meisje *\o/* (daar hebben ze ook veeeeeeeeeeeel meer en veeeeeeeeeeeeel leukere spulletjes voor :P )

Ja de kerstboom.. Daar moet ik ook nog aan gaan beginnen. Heb 2 kleinere die volledig opgetuigd in een doos in de schuur staan, maar ik ben bang dat ik dit jaar een grotere moet gaan op tuigen, want mijn opa wil die van hem kwijt.. Vind dat altijd zo lastig, want wanneer hangt alles nou goed?!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:42

Aaaaahh een meisje!! Gefeliciteerd!!! (Ik kom wel op kraambezoek! :+)

Jacky, het kan dat Amira er last van heeft. Ze is heel gevoelig met weersveranderingen.. Maar kan ook komen doordat we met een nieuwe verzorgster bezig zijn, zijn eigenaresse een paar dagen naar Londen gaat, en we dan ook iemand nodig hebbem (want ik moet gewoon naar school) dus ze heeft veel verschillende mensen op haar rug nu. Ook krijgt ze al een stuk minder peen, en krijgt ze vandaag voor het laatst want ze heeft een voeranalyse gehad, en gaat op een of ander dieet. Dit kan er ook mee te maken hebben.. Wat het óók nog kan zijn, is dat ze zondag niks gedaan heeft haha.

Ik heb net een vroeg verjaardags cadeautje voor mezelf gekocht! Heb een klein aquarium staan dat eigenlijk te klein is. Nu loopt hij ineens even niet zo goed als dat hij het hoort te doen, alles gaat dood op de een of andere manier, terwijl mijn plantje als kool groeit! Dus vandaag water laten testen, teveel nitraat, en meteen naar huis gegaan met een aquarium dat 2x zo groot is als deze := (nu heb ik er dus een van 62 cm! *\o/*
Ding was loodzwaar (13,7 kilo) dus in de tram naar huis mijn broertje gebelt dat hij met de fiets naar de tramhalte moest komen. "Hoezo dan?" Vroeg hij. "Ja ik heb wat zwaars bij me, kom nu maar" Dus mijn broertje was zo lief naar de tramhalte te komen.
T punt is dat niemand wist dat ik dit had gedaan :+ Mijn broertje vond het wel vet, mijn moeder was echt met stomheid geslagen maar trok vervolgens bij en vond het ook wel heel gaaf, maar van mijn paps krijg ik wss een preek.. := Ben benieuwd dus! Nu op zoek naar nieuwe vissen!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:28

Gefeliciteerd met een meisje :d

Buiten het feit dat heino vandaag voor de sulky heeft gestaan en alles supergoed ging heb ik echt een rotdag :(

1 van de honden op stal had de tweede kat in korte tijd te pakken.
Dus met spoed in zeer dichte mist naar de veearts en nu afwachten wat voor telefoon ik krijg.
Oke het zijn herders en het zijn een soort van waakhonden (niet officieel) maar ik vind het zoooooo erg en degene (1 van de 3 broers die er wonen) die ze verzorgd is er bang van en stond alleen te schreeuwen.
Dus heb mijn dierenhart even laten werken en die beesten alletwee een paar schuppen verkocht en laten vliegen en in hun buitenhok gesleurd.
Daarna poes in hokje gedaan, gebeld en rijden maar.
De prognose was niet negatief maar ook niet positief.
Ze dachten aan zijn maag, hij was nog bij kennis maar was erg benauwd (heeft me ook nog keihard gebeten) dus ze gingen hem openmaken.
Het is een stalkat dus niemand heeft er maling om behalve ik en de man van de honden (das gewoon een watje) dus ik heb maar gewoon ja gezegd toen ze vroegen of ze hem mochten opereren.
Kostenplaatje wil ik maar niet over nadenken, mijn veearts is realistisch en niet al te duur maar goed...
Ik kan de man wel 3 tientjes aftroggelen maar mijn veearts had het over tussen de 100 en 150 euro als de operatie slaagt, anders 4 tientjes.
Dat zal ik maar niet tegen de man vertellen....
Dus als iemand nog een goed doel wil sponsoren :=
T was zooo zielig :( en hij wou alleen maar komen eten en omdat de trap scheef stond waren de honden sneller.
Of ik heb ze gewoon teveel verwend met blikvoer dat ze zo graag komen... ik weet het niet.
Voel me ontzettend schuldig, omdat ik de andere kat eten ging geven wou hij ook komen en ging het mis...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 00:44

Bedankt!! We zijn helemaal in de wolken haha <3
Ik heb vandaag de eerste echo gemaakt en ik heb een paar fototjes. Volgende maand weer controle op oudjaarsdag. En overmorgen krijg ik een 20wekenecho. ( :+). Met spoed! Want dan gaan ze heel itgebreid kijken of alles goed is! Een abortus mag maar tot 24weken namelijk. Ik wil ook geen kindje met een afwijking op de wereld zetten als ik ervan weet! Maar die kans is klein, het ziet er goed uit zei ze!
bloedprikken vind ik echt maar niks .. volgens mij mag ik wel iets eten!
Haha je bent van harte welkom hoor ugss!
Lekkere impulsieve actie ook haha heerlijk. Wat zei je paps?

Ohh het is weer tijd voor de kerstboom!! Leuk altijd :D

Ahhw gossie, wat zielig zeg voor d kat. En wat de reden ook is , die honden mogen dat beestje gewoon niet bijten. Is niet jouw fout hoor!! Bekommert verder zich niet erom dan? :(:)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 01:06

Mijn vader zei dat ik even had moeten overleggen omdat we nu een enorm ding op de kast hebben staan := hij deed wel alsof hij het verder niet boeiend vind, maar stiekum... Als er in t nieuwe aquarium ook leven zit, vind hij het toch wel leuk haha. Morgen moeders even lief aan kijken voor wat plantjes erbij, en mijn broertje wat stille hints geven voor wat visjes... Dan moet het goedkomen! Haha. Ben er stiekum ook wel heel blij mee! :D

Spannend die echo! Hoop dat alles goed is!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 07:57

Achh het is bijna sinterklaas en kerst dus dat komt vast wel goed :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:44

O dat word een kleine Anky erbij! Zit weer gezellig aan de studie, verveel me dood hier op school.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:36

Ja nou ja, het is een stel oude boeren..de man die erbij stond vind het dan nog wel zielig maar doet daar zelf niks voor zeg maar.
ik was woest, nu nog steeds.
Ga zo naar stal dus ben benieuwd, iemand een idee over 2 1,5 jarige herders?
Ze zitten altijd bij elkaar en zijn zo dominant als de pest en vechten ook veel en luisteren niet.
Dat gaat fout, de boeren hoef je niks van te verwachten.. Ze bedoelen het goed maar verder...
Maar zou ik hier nog een training kunnen volgen met ze qua africhten enzo of is het al te laat?
Blacky is gisteren succesvol geopereerd, had een maagkanteling en een flinke shock.
Vanmorgen was zijn motoriek nog niet goed en net belde ik en het was iets beter maar nog niet optimaal dus hij denk dat er iets in de rug beschadigt was ook.
Het is dus afwachten, hij geeft hem nog wel kans maar hij kan er geen weken zitten.
Evt als het realistisch lijkt heb ik een adres achter de hand waar hij denk ik wel mag revalideren dus ik hoop zo dat de komende 24 uur verbeteren.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:31

Meter honden kan je in principe nog wel in training maar raad je aan echt een proffesional te zoeken die verstand heeft van het ras. Denk dat ze in dit geval niet geschikt zijn voor op een stal waar mensen rondlopen... Eerder zou ik zeggen, geef ze een opleiding tot politiehond. Leren ze de dicipline die ze blijkbaar erg hard nodig hebben maar geloof niet dat je daar wat mee kan.. :=

Ik heb zojuist heerlijk gereden op m'n lieve dravertje! Weer bitloos en dit keer een neckrope om gedaan. Wil hier stiekum heel graag naartoe werken, dus hoofdstel gebruikt voor kleine aanwijzingen. Paard 'remmen' lukt al heeeel goed! Super trots op hem!

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:43

Even een heeeeeeel ander bericht, zit nu hotter than my daughter te kijken, lach me daar echt elke keer helemaal kapot om! :D
Wilde eigenlijk voor de grap mijn eigen moeder ook opgeven, die zat toen nog helemaal in de jaren 80 stijl met kanarie gele jasjes met schoudervullingen. (gelukkig is die stijl veranderd door der nieuwe vriend)
Maar dat betekende ook dat ik ook op tv moest en daar had ik dus echt geen zin in! :P

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:50

Haha jaa komen wel hele rare figuren voorbij :=

In mijn vorige bericht staat als eerste: meter honden (lang leve autocorrectie '-_-) dit moet zijn: met deze honden :=

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:14

Hier staat ie ook op :=

De ene hond is als puppy gekomen en de andere iets later en die had zelfs al een politie training gehad.
De eerste heb ik cursus mee gehad en die luisterde goed.
Tot ze bij elkaar kwamen (meest slechte keuze ooit).
De gene die de meeste leiding heeft houd ze niet onder appel.
Dus die honden gaan hun gang maar
Ze lopen godzijdank bijna niet los als er kinderen zijn, etc of onbekende.
Ze zullen niet zomaar iets doen maar het is erop wachten tot het fout gaat.
Was net op stal en liep op en neer en toen ik terug kwam had eentje ze ff loslopen en ze kwamen enthousiast aan rennen, de ergste gaf ik een sneer en dook al weg.
Dus heb wel indruk gemaakt.
De andere was heel onderdanig (van de politie training) en luisterde perfect, zolang je dus maar je stem verheft blijkbaar.
De ene is een ongeleid projectiel maar dat komt goed.
Ik ga zorgen dat ze iets beter onder controle komen want die boeren en communicatie is nogal lastig -_-

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 09:57

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:14

Haha wat leuk zeg.

Lastig zeg met die honden. En die boeren pffft. Hier loopt een mechelse herder maar die is echt superlief. Erg zielig voor het katje. Ik hoop dat ie er boven op komt !

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:06

Nou ik heb vanmiddag een echo gehad om te kijken of er geen afwijkingen te zien waren. En de baby is helemaal in orde voor zo ver ze kunnen zien. Joepie :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 20:57

Super! *\o/*

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 22:34

Fijn om te horen suus!