Gianti schreef:mwahahaha, vermoed dat ik nog in de kreukels zit van de busreis dus jou uit de kreukels halen wordt 1 spelletje?
Flessuh schreef:Gianti schreef:nou ik weet wel mijn eerste spelletje oh? vertel Je weet dondersgoed wat ik bedoel
Gianti schreef:Flessuh schreef:oh? vertel Je weet dondersgoed wat ik bedoel ik weet in al mijn onschuld nergens van natuurlijk
*ziet Quad nog steeds in ondergoed en al zingend met haarborstel op nummer van Green Day door de kamer heen dansend*
Cindeeh schreef:*ziet Quad nog steeds in ondergoed en al zingend met haarborstel op nummer van Green Day door de kamer heen dansend* ik heb iets gemist
Cindeeh schreef:Hahaha, eerst jullie verhaal, dan laten wij daarna misschien wat los ik ben onschuldig, compleet de onschuld zelf..Gina is gewoon wat gek aan het worden
Flessuh schreef:Cindeeh schreef:Hahaha, eerst jullie verhaal, dan laten wij daarna misschien wat los ik ben onschuldig, compleet de onschuld zelf..Gina is gewoon wat gek aan het worden het lukt je niet meer er uit te kletsen hoor. Je maakt alleen erger voor jezelf zo No mercy
Quad schreef:Gianti schreef:ik heb nog even een appeltje te schillen met flessuh Aahh *belletje rinkelen doet*Gaan we dus appelmoes maken?
Gianti schreef:wat doe jij hier jij moet morgen vroeg op he invulling aan een verslaving geven, ben al weg. X