In juli ben ik ook op vakantie maar ik zou zeggen prik een datum en dan kijken wie nog kunnen? Of eerst een lijstje maken wie wanneer kan in juli
Ik kan alleen op zondag. Zou het een beetje banketstaaf vinden als we nu over zouden stappen op een zaterdag.Verder vind ik alles prima!
ik ben 15 juli voor 8 daagjes weg.. kijk maar wanneer je het plant..ik hoop tot ik er wel bij kan zijn
Lastig om een datum te vinden dat iedreen kan.. denk dat j gewoon moet gaan stemmen. Wanneer de meeste kunnen..
Als t juli wordt kan ik al zeggen dat ik niet kan. Maar ik zou zeggen kies iets en kijk wie nog mee kunnen.
Ik kan niet op zaterdag, omdat het eerst op zondag was lijkt het mij logisch om het daarop te houden ivm werk..
Grr zo jammer dat ik niet dicht bij woon ik willl zo graag daar fotos met jullie maken vandaag ook was supper mooi weer =( ik zal kijke of ik nog deze maand kan heeeeeel misschien kan 16 Juni nog wie kan dan ook ?
Misschien een datumplanner maken?16juni is wel vaderdag geloof ik, denk niet dat ik dan kan..Het is prachtig weer inderdaad, ik heb zelf ook alle tijd van de wereld nu ik klaar ben met school maar niemand om op de foto te zetten eigenlijk..