Ik heb jullie allemaal een berichtje gestuurd met m'n rekeningnummer. Als het jullie lukt dit vandaag over te maken, dan kan ik maandag de polo's bestellen!
@ Sharon, gaat bij mij redelijk moeilijk zijn.. Ik kom vandaag nl. niet meer thuis.. Ik ga het proberen morgen te doen en ik laat je even weten als het overgeschreven is. Dat van mij komt van België en duurt zo al wel 3 dagen voor het hier in België op een ander rekeningnummer staat.. Dus het kan wel zijn dat het een tijdje duurt..
Ik wil het ook wel eerst voor jou overmaken anders? Ik heb nl gewoon een NL bankrekening,heb je ook geen extra kosten.
Lieuwkje_90
Geplaatst: 15-02-13 13:09
horseyfries schreef:
Ik wil het ook wel eerst voor jou overmaken anders? Ik heb nl gewoon een NL bankrekening,heb je ook geen extra kosten.
Als dat sneller gaat mag dat van mij wel.. Geef me dan jou (belgische?) gegevens maar, dan schrijf ik het aan jou over.. Of ik breng het dan mee, maakt voor mij niet echt uit.
Nee geen idee eigenlijk. Volgens mij ging iemand een topic voor de fotografen aanmaken? Of toch niet? Ik weet het niet meer
Rhapsody_do is op wintersport en maakt zodra ze terug is het geld voor de polo over. Ik wacht nog op 1 storting en dan ga ik bestellen! Dat van Do schiet ik dan wel even voor. Hopelijk worden ze mooi!
Michelle ik stuur wel even een voorbeeldfoto mee van jouw polo bij Sander
Ik ga in witte rijbroek, wit sjabrak en witte bandages denk ik. Heb namelijk niet iets wat leuk bij oranje staat. Wat trouwens als het erg koud is en dan Polo met korte mouwen?
roosje78
Geplaatst: 20-02-13 12:36
Mijn paardje krijgt ook witte bandages, wit dekje en wordt gevlochten. Zelf ga ik in een witte rijbroek met mijn wedstrijdshirtje, denk ik. Maar dat hangt inderdaad ook van het weer af!
Ik doe ook alles in het wit. Bandages en dekje. En invlechten natuurlijk Als het koud is doe ik een shirt met lange mouwen onder de polo aan. Een witte of een donkerblauwe (omdat we donkerblauwe letters op de polo krijgen). Ik doe denk ik ook mijn witte broek aan. Zit alleen nog te twijfelen of ik mijn bruine laarzen en cap meeneem, of m'n zwarte laarzen met grijze cap. Wat zal er leuker staan?