Zo, ik zit ook lekker met mijn pootjes omhoog op de bank.
Wat was het een heerlijk weekeind! Erg gezellig, heel leuke accommodatie en echt onwijs veel geluk met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar, en hopelijk kan dan iedereen mee.
De terugreis ging ook heel goed, en Indy en Izzy waren blij om weer thuis te zijn, ze gingen lekker liggen slapen. Ook Arya en Colenda waren blij dat de kudde weer compleet is.
hoi meiden! fijn dat jullie lekker weer gehad hebben!
grrr
Geplaatst: 19-05-13 20:48
Lois is van de foto's! Lois??????????
Het was onwijs gezellig, bedankt daarvoor meiden! Idd allemaal brave lieve paarden en in vergelijking met die van jullie vonden we die van ons toch wel wat dik dus die gaan op dieet... Heel gek, maar als ze maar met z'n drietjes in de wei staan valt dat echt minder op.
Ik ga hier nog even precies neerzetten hoeveel alles nu kostte. Met Janet heb ik het al verrekend.
Ik zeg: Volgend jaar weer!
Vanmiddag nog getemperatuurd en stuk gewandeld met beiden, geen gehoest en goede temp dus da's fijn.
De berekening die we als groep gemaakt hebben samen met Henk:
Rebecca en Sharon hadden de eerste nacht samen een caravan die dus verviel en de overige 2 nachten samen met Janet een caravan die verviel.
De huur van een caravan kost 15 euro per nacht, ongeacht het aantal mensen dat erin slaapt.
R&S zijn dus het volgende kwijt: Nacht 1: 7,50 p.p. Nacht 2 en 3: 5,00 p.p. Dat is dus samen 17,50 p.p. Voor de paarden rekent Henk 7 euro per nacht per paard. Dat is voor jullie dus 3x7 = 21 euro. 21+17,50 = 38,50. Dat krijg ik van jullie dus per persoon. 38,50 x 2 = 77 euro. Ik heb van jullie 74,60 gehad. Is het zo duidelijk?
Iedereen lekker in zijn eigen bed geslapen vannacht? (op Esther na geloof ik he?) Toch ook wel weer lekker hoor, om thuis te zijn. Had Pim en de poezen ook wel gemist
grrr
Geplaatst: 20-05-13 13:49
Ja, ik moet zeggen dat je eigen bedje toch wel 't lekkerst is, ik zei het hier ook nog.
Was super gezellig! Absoluut voor herhaling vatbaar (al stem ik voor een ander weekend dan Pinksteren). Ben heel benieuwd naar alle foto's
grid
Geplaatst: 20-05-13 22:29
Was idd Heerlijk en wat een mazzel met het weer hè en Henk is ook zo'n lieverd! Zullen we vast datum prikken voor volgend jr
Ik vind het wel relax dat vandaag nog rustig dagje had en vannacht lekker ff bij kunnen slapen maar voor vriendlief idd wel leuker als ander weekend zou zijn, al heeft ie zich nu ook wel vermaakt met moeders op visite Idd eigen bedje toch het fijnst al had ik, afgezien van dat zaterdagnacht vaak naar wc moest, best lekker geslapen had goed voor mezelf gezorgd met dekbed & slaapzak en ook nog een fleecedeken in de buurt
Say vond het geloof ik ook wel weer fijn op thuis te zijn ineens niet spontaan komen toen ik kwam kijken maar toen ik binnen de draad stond gelukkig toch nog wel zoals ik gewend ben
grid
Geplaatst: 22-05-13 00:01
Weet nu trouwens waarom stoeterij willemien al vol zat een ander "tinker"weekendje ziet er ook wel echt súper uit daar
Wat mij betreft volgend jaar weer gezellig naar Henk Voor mij weer gewoon een stal, bevalt best!
Besef wel steeds meer hoeveel mazzel we met het weer hebben gehad.....tis nu gewoon prut sinds we terug zijn....
grid
Geplaatst: 22-05-13 10:25
Resi_lover schreef:
Ja, van Dianne en Gerda, etc. hè
Ja idd, vond het wel Grappig Waren we wel stúk meer geld kwijt geweest zeker als het appartement dan niet vol zou zitten
Henk is echt een prima stekkie om vaker heen te gaan Hebben nog lang niet alles gezien daar Hoop volgende keer stiekem wel iets meer veluwe-zand/ heide te zien die mooie zandige uitzichten nu wel beetje gemist maar vond het ook wel prettig om niet ál te ver weg te zijn met die voorspellingen en open plekken dan misschien ook beter ontwijken Hele terugweg in stromende regen en wetende dat je geen kortere route kan pakken, had ik toch ook wel minder gevonden Idd érg veel Geluk
Ja, die heide had ik ook nog wel leuk gevonden! Waar ik met mijn familie was, zaten we met de camping aan de grote heide bij Ermelo. Daar nog even hardgelopen over de ruiterpaden (auw enkels...); prachtig!
Maar volgend jaar pakken we hem in Epe ook lekker mee!
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-13 11:35
Maar er waren geen ruiterpaden echt over de heide toch, Ingrid? Ik dacht dat we er echt alleen omheen konden?
Maar dat is inderdaad wat voor volgend jaar, dan krijgen we iig geen gedoe meer met locatie zoeken
grid
Geplaatst: 22-05-13 11:47
Jawel, maar dat wilden we toen met Banbay voor de wagen niet overheen beetje zwaar Vandaar er toen beetje omheen en ook aan de andere kant bij de lage nrtjs (waar we nog helemaal niet geweest zijn) is ook nog een heide/ zand stuk, dus nog genoeg te onderzoeken voor volgend jaar