Bijna heel dat forum is nu inmiddels Castlefestvrijwilliger geworden, hahaha. Behoren tot de vaste organisatie/crew daar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijna heel dat forum is nu inmiddels Castlefestvrijwilliger geworden, hahaha. Behoren tot de vaste organisatie/crew daar
ShamalArabs schreef:Het is indd op eigen terrein dus alleen voor genodigden. Maar je bent uiteraard van harte welkom om op afspraak een keer te komen kijken bij onze paarden
als ik eens in de buurt ben sla ik dat niet af, dan stuur ik je van te vorenm een pb, ik blijf ze machtig mooi vinden, de uitstraling en uitelijk.
ik hoop dat jullie met elkaar mooi weer hebben, gaan jullie ook nog rijden?
dan zie ik graag foto's.Spoiler:
of moet ik als fotograaf komen, spullen heb ik tot 300 meter afstand.
rijden ligt er een beetje aan, de merrie's die normaal bereden worden zijn dan hoogdrachtig en 1 daarvan heeft net een operatie gehad. Hardenberg is 10 min. rijden, dus ik gok dat jij zo'n 20 min vanaf mij vandaan zitZe zijn overigens echt helemaal niet pittig hoor, juist erg makkelijk. Je geeft maar een gil als je in de buurt bent
Ik heb drie gordels en vier mensen vanaf Zwolle
[/quote
Herfstwind schreef:Ohhh ik schaam me.. Ik praat niet meer echt in de HK, zie net dat ik hem per ongeluk heb ontstipt ofzo en dus dacht ik dat het gewoon niet meer actief was, want normaal stond hij altijd hoog tussen mijn eigen berichten... Aah sorry! Ga dus ook niet meer mee naar de meeting denk ik, nu ik niet meer meepraat... Sorryyyy ik schaam me echt
quera schreef:Herfstwind schreef:Ohhh ik schaam me.. Ik praat niet meer echt in de HK, zie net dat ik hem per ongeluk heb ontstipt ofzo en dus dacht ik dat het gewoon niet meer actief was, want normaal stond hij altijd hoog tussen mijn eigen berichten... Aah sorry! Ga dus ook niet meer mee naar de meeting denk ik, nu ik niet meer meepraat... Sorryyyy ik schaam me echt
Kom gewoon weer praten joh no problem
We hebben je gemist, zou leuk zijn als je weer mee komt kletsen
En de meeting is pas over 2 maanden hoor!