Denk dat het strand m niet wordt, alhoewel we zowieso wel ff stukkie kunnen wandelen ofzo! Maar je wilt de zee ook echt niet in hoor, die is fiets koud nog
Zooo kom net weer van t strand af, was weer ff wat drinken op zee met een vriendin! (jaja nu snap je op zee wel toch? ) maar een storm brrrr niet lekker....
Jaaaaaa nog maar 1!!!!!! En moet nog zooooooveeeeel doen
Margoooo
Geplaatst: 24-06-12 11:46
Idd roos, je moet sowieso nog kijken naar een pomp voor de luchtbedden, en hoeveel er in jouw kamer passen!
Zin innnn
Margoooo
Geplaatst: 24-06-12 14:47
Hoelaat komt iedereen in Leiden aan morgen?
Ik zou via Utrecht gaan, dan ben ik 10.37 daar, en moet ik om 8 uur weg.. Maar ik heb een kaartje die pas na 9 uur geldig is.. Dus ik ging even kijken, en ik kan ook om 8.44 de trein nemen dan ben ik 11.08 in Leiden.. Dan heb ik minder risico denk ik.. Maar dan kom ik niet over Utrecht...
Even een vraagje; ik ga morgen gewoon met mijn OV en dan ga ik dinsdag met dat kaartje terug, maar moet ik dan in Nijmegen inchecken, DB uitchecken en dan weer inchecken etc, of in Nijmegen inchecken en in Leiden pas weer uitchecken?
Ja Juud ik weet dus niet of ik nog wel over Utrecht ga, zie berichtje iets terug... Ik denk dat ik dan de trein van kwart voor 9 maar neem.. Is het goed dat ik dan om 11.08 aankomen in Leiden?
xShanty
Geplaatst: 24-06-12 15:10
Kunnen we ook niet even een lijstje maken hoelaat jullie allemaal aankomen op Leiden CS? Dan weet ik wanneer ik op het station moet staan O graag incl perron nummers
Ik kom dan om 11.08 aan op spoor 9b. Ga daar maar voor, heb echt geen zin in een boete, dan word het een echt duur dagje Noordwijk. Dan hoeven/kunnen wij dus niet afspreken op Utrecht CS!