Vivance staat op de site Als je op een specefieke foto de hengstenketting weggewerkt wilt hebben zeg je het maar dan ga ik er later even op mijn gemak voor zitten. Is moeilijk met die S&T, maar mocht je een leuke gezien hebben ga ik dr van de week een hele middag voor zitten
Dan n meeting op zondag (a) normaal moet ik op zaterdag werken...
heb even vlug bijgelezen mijn camera 400D+ 55-250 mm lens
en PRE hengst, volgensmij wil elke fotograaf dat wel haha
EllisL
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-12 12:40
Lonneke, wel een aantal laten zien he! Meeting op zondag is voor mij geen probleem hoor
Zallie is af! Staat op de site, Als je op een specefieke foto de hengstenketting weggewerkt wilt hebben zeg je het maar dan ga ik er later even op mijn gemak voor zitten. Is moeilijk met die S&T, maar mocht je een leuke gezien hebben ga ik dr van de week een hele middag voor zitten
Oh dan wil ik me weer opgeven hoor met een nieuwe meeting!! 18 Aug. kan ik niet dan heb ik een meeting in de loonse en drunese duinen maar daarna wil ik echt mee! Als dat mag uiteraard..
De foto s die ik voorbij heb zien komen zijn prachtig!
ik heb vanochtend even mijn paard gereden en de boel daar opgeruimd, en zodalijk moet ik werken. Dus mijn middagfoto's komen pas morgen (tenzij ik weer tot 2 uur doorga net als vanacht )
EllisL
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-12 14:33
Elles, ben je nog tot zo laat doorgegaan? Ik vond tot half 1 al laat Ik ga volgende week ff bij een proffesionele fotograaf langs voor tips:P (vriend van me:))