Wat jammer! Maar begrijpelijk.. Het weer is altijd afwachten.. Ik wil in September zeker mee naar de loonse en drunense duinen
jenne
Geplaatst: 19-05-12 15:02
Jammer, maar wel begrijpelijk. Ik wil ook graag mee in sept naar de LDD als fotograaf. En ben nog aan het nadenken om misschien mijn tinker in te schrijven voor op de veluwe, dat is nog wel te doen met de trailer.
Lisa: Als ik mijn tinker inschrijf als model voor de veluwe krijg ik dan nog wel voorrang als fotograaf bij de LDD? (Mocht mijn lompe koetje uitgekozen worden natuurlijk )
Jaa hoor dat heeft dan geen gevolgen voor de L&DD HPE, alleen als je besluit om als fotograaf te komen op de veluwe dan krijg je automatisch voorrang, dan zul je geen voorrang meer krijgen met de L&DD HPE
Oke, bedankt! Dan ga ik mijn meisje inschrijven voor de Veluwe
Birmaantje
Geplaatst: 19-05-12 17:31
Jammer dat de shoot niet doorgaat voor de mensen die zich hadden ingeschreven. Ik ga me zeker als model inschrijven voor de Veluwe want is lekker dichtbij voor mij.
Nou als het de hele dag zo blijft dan is het niet zo gek als we HPE afgelast hebben, hier donkere lucht en regen, regen en nog eens regen maarja ik weet natuurlijk niet hoe het in het zuiden is
horsieslii
Geplaatst: 20-05-12 08:42
Hier heeft het vanochtend flink geonweert en geregent, nu is het droog. Maar wel grijs!
Grijs en spettertjes willen wij niet dus dat is maar goed ook Wij willen blauwe lucht met eventueel een paar prachtige wolken, een lekker temperatuurtje maar dat leek te veel gevraagd haha