Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik begreep dat er ook nog iemand wat had geregels met een PRE hengst?
Bagheera_206 schreef:@Sandra: Er komt van haar kant geen model bij. Dat was een kleine miscommunicatie. Die Connemara is namelijk haar vervoer en die zal zich tijdens de meeting zelf gaan vermaken en hoeft niet op de foto als ik het goed begrijp van TS. Laten we hier eerst even alles tot rust komen om samen weer verder te gaan. Ik heb er nog steeds veel zin in en er is zeker potentie voor een barokke meeting in L&DD. Er zal denk ik nog wel de knoop doorgehakt moeten worden of we het met z'n allen zien zitten om midden in de zomer naar de L&DD met trailers af te reizen. Sjolvir heeft een terecht punt. Er zijn nu ideen om te kijken of er paar trailers bij een stal in de buurt kunnen staan om of een boer te benaderen. En andere optie is ook om deze meeting over de zomer te tillen en een iets rustiger weekend na de zomer uit te kiezen.
Femke_Tweety schreef:Ik weet niet helemaal of we het kunnen maken om de Connemara alleen als gezelschp mee te laten komen.
Connemara is niet barok, Fries wel. Mijn voorkeur is duidelijk, maar ik ben geen TS....
Overigens zie ik ook dat het van 2 modellen nog niet duidelijk is of ze de 15e kunnen.
Ik begreep dat er ook nog iemand wat had geregels met een PRE hengst?
Fotografen schreef:Eerste 15 die allen kunnen op 15 juli
- Niobe
- Mossel
- Laraax
- Bagheera_206
- xliisaa
- sanne_shelly
- NinaCharlie
- Cchanny
- Laurahh
- Samy
- IlonavB