Wouw wat een prachtige foto's!!! Schouderklopje voor aniek, die van mijn ramp een fotogeniek paard heeft gemaakt!!
BrankaZ
Geplaatst: 20-05-12 22:25
Je kan nu dus nooit meer zeggen dat hij niet fotogeniek is. Een draak? Ja! Maar ja, dat hóórt bij een diva. Hebben Geer en Goor ook last van
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 20-05-12 22:28
Haha, thanx. Hij is echt fotogeniek
Vanky
Geplaatst: 20-05-12 22:29
Ik kon het niet laten Maar ik ga nu echt slapen want ik heb morgen weer een lange schooldag...
Sorry, ketting wegwerken werd echt verschikkelijk dus ik heb hem zo gelaten.
pinkie87
Geplaatst: 20-05-12 22:30
haha vlekkie is ook leuk mijn comp. is beetje traag.
Ed_Pin
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 22:31
nu baal ik helemaal dat ik niet mee kon! bokt maar even afstruinen voor een nieuwe meeting!,
enorm mooie foto's trouwens!, complimenten voor de fotograven, en wat een mooie paardjes zitten ertussen!
cloris
Geplaatst: 20-05-12 22:50
Ik ben fan van Zilverster hoor wat een gaaf paard is dat zeg!!
pinkie87
Geplaatst: 20-05-12 23:08
haha jah zeker dat is echt gaaf dier!! ze heeft hem zelf helemaal beleerd en is nu m2 met winst maar ze kan niet rijden jammer genoeg. want dan heb je helemaal een vertoning!! als ze weer mag rijden dan gaan ik hem nog een op de foto zetten wacht zal even foto zoeken in wedstrijdvertoning. ook al weer 2 jaar geleden
Wat was het een super geslaagde dag, ik heb enorm genoten en Hank ook hoor! Wat komen er al SUPER gave foto's voorbij zeg! Ik ben zo benieuwd naar de rest... In de middag groep zaten ook super leuke paarden/pony's.
Nogmaals bedankt en complimenten voor de fotograven!
Heb gisteren enorm genoten van jullie enthousiastme echt leuk.. gelukkig wilt zylvester altijd de aandacht en was t m dat gisteren gelukt ben benieuwd naar de andere prachtige plaatjes!!
Ik ben weer soort van in de lucht. Vanmiddag uit het werk een nieuwe harde schijf gehaald. Net Windows, Office, virusscanner, firefox, Lightroom en geinstalleerd en ook mijn monitors weer gekalibreerd.
Mijn 2e interne harde schijf doet het nog, maar die eerste moet ik even van de week naar kijken of ik de bestanden daarvan kan benaderen en of hij echt gecrasht is.
Ben anders een hoop zooi kwijt en moet nog heel veel dingen installeren en configureren, maar mijn PC doet het iig weer.