het is inderdaad handig om de reflectieschermen per 2 tal te verdelen. er is waarschijnlijk 1 fotograaf alleen ik heb geen 14e fotograaf meer kunnen vinden.
ik denk niet dat het gaat lukken om minimaal 6 reflectieschermen mee te nemen maar wil iedereen die een reflectiescherm mee kan nemen het hier even plaatsen
Heeft iemand misschien nog een extra zonnekap voor een canon 55-250 mm lens te leen voor morgen? Ik kan er maar geen 1 vinden hier in de buurt.. En jammer genoeg ben ik al te laat om er 1 te bestellen op internet......
Ik heb er zin in ga zo het motorpak bij mijn broer halen dus die stoere motorchick dat ben ik.... die bij haar vader achterop zit Ik heb idd een reflectiescherm mee, zit standaard in mijn fototas.
Jas? Welke jas? Ik loop al in een korte broek met hempje
Kasmir
Geplaatst: 24-03-12 16:32
Ik trek onder mijn motorjack gewoon een t-shirt aan, denk dat ik toch de hele dag in een t-shirt zal lopen en anders heb ik altijd nog 't motorjack als ik het echt koud krijg (lekker charming maar anders ben ik helemaal zo'n pakezel).
Gisteren had ik geen korte broek aan en moest ik in de zon werken, stikheet En vandaag lekker in korte broek bij de paardjes geweest en gras gemaaid, heerlijk
Weet iemand of er een waterplas of iets is? Dan weet ik of ik een handdoek mee moet nemen
Damelza
Geplaatst: 24-03-12 17:10
ik hoop dat ik nog optijd ben maar ik kan niet mee morgen mijn voet is nog steeds niet goed (gebroken enkel), en me ma is geopereerd aan haar pols waardoor ze niet mag autorijden