Vind ik ook! Lijkt me wel handig dat als degene die er vaker geweest zijn een paard krijgen wat goed voorop kan maar voor de rest schik ik me naar jullie, ik pak wel wat overblijft
Mij maakt het niet heel veel uit welk paard ik krijg, hihi. Ik ben er al een hele poos niet meer geweest, dus er zijn vast een hoop nieuwen voor mij haha.
Wat ik vermoed dat we mee kunnen krijgen zijn Duke, Marije, Leize, Sax, Snippie, Pepsi, Quatro en wellicht ook nog wel Imani, Tiamo, Ushi, Wanda, O'Neill, Josha... Denk ook nog wel Maxima en Happy
Ushi is heel leuk, maar ik heb alleen in de zomer erop gereden toen ze volop bij de kampen gebruikt werd. Ik weet niet hoe ze zich nu gedraagt Kijk de doorwinterde paarden zoals Leize, Duke, Marije, Pepsi en Snippie die lopen gewoon hetzelfde als in de zomer, misschien net wat vlotter maar wel gewoon braaf.
AfricanLady
Geplaatst: 01-03-12 15:44
Britt_Sisi schreef:
wat ik altijd doe als duke aan de balk staat en henk zegt die mag mee, roepen IKKK haha dan zegt henk okee dies voor jou
ik vind duke ook leuk namenlijk haha!
haha oke lijkt me idd ook verstandig wat te overleggen Duke is toppp
honey97
Geplaatst: 01-03-12 18:08
Suuskipje schreef:
Wat ik vermoed dat we mee kunnen krijgen zijn Duke, Marije, Leize, Sax, Snippie, Pepsi, Quatro en wellicht ook nog wel Imani, Tiamo, Ushi, Wanda, O'Neill, Josha... Denk ook nog wel Maxima en Happy
Suus was het nou sneljo of oneill die bij jou bambam deed? want dat schijnt die vaker te doen!
Ushi is heeeeeel leuk! alleen bang voor honden haha ik heb toen zo hard gelachen, we gingen galoperen (bij het huis van renka) en ineens kwam er een hond uit een zei paadje, heel rustig aanlopen.. ushi ziet hem en gaat zo een maisveld in hahaha wij hadden het niet door, dus een stukje verder inneens huh waar is marlous stond ze daar hahahaa Niet zo snel is die, maar echt een dikschatje!