Mochten jullie een hond tekort komen,wil ik wel langskomen met onze kruizing Fila X boerboel,Rianne heeft vast wel even een foto van haar om een idee te hebben van ons 60 kg wegende kalfje.
woollieh
Geplaatst: 02-02-12 22:25
Modellen mét hond (géén paarden!!) - Aranel, (2 cavalier king charles spaniël teven) - Twilight (kruising) - _PSM_ (kruising) - vroli1 (kooiker x cavelier) - mama_rianne (border collie met 12,5% husky reu)
Fotografen (dus om honden te fotograferen): - vroli1 - mama_rianne -woollieh -
GRAAG EVEN JEZELF ERBIJ ZETTEN ALS JE ER NOG NIET TUSSEN STAAT (voor de fotograven dan! , modellen ook die zich al hadden opgegeven! ) Dan kan Milan er beter een planning van maken!
Ok als jullie nog honden willen heb ik een australian shepperdxgoldie of am bulldog Anders kan ik er altijd 1 meenemen als reserve als er 1 uitvalt ofzo
Wat zoeken jullie nog fotograaf of honden modellen?
Ik heb namelijk nog wel een super lief en super mooi Blue Fawn amerikaanse stafford pup in de aanbieding
vroli1
Geplaatst: 02-02-12 22:57
mijn hond is sociaal en onderdanig naar andere honden als ze zich niet lkkr voelt blijft ze bij mij of ze neemt de poten.. vandaar dat ze niet los kan.. ze is niet agressief
Mijn hond kan los, maar die zal altijd de onderdanigste van de twee zijn, en als hij het spannend vind met een grote boog om een andere hond heen lopen....
123468086
Geplaatst: 02-02-12 23:00
Heel misschien kan ik ook komen. Ben er alleen wel pas rond half 3 ivm werk. Dan kom ik als fotograaf met Engelse springer Spaniël Boy [BB-ITP] Engelse Jumper in de aanval.
Boy is heel sociaal, als de hond dominanter is dan hem kan hij zich wat angstig opstellen maar is hij de dominantere dan is hij erg speels en niet luisterend Boy loopt altijd los, dus hoop dat het ook lukt met zoveel honden in de buurt..
onze stafford pup kan wel gewoon los en super lief met alle honden
Mama_Rianne
Geplaatst: 02-02-12 23:06
Kunnen jullie niet gewoon om 11 uur beginnen? Haha.. ik heb net oppas geregeld waar ik haar even naar toe kan brengen en mn dochter gaat rond 2 uur naar bed.
Blue kan ook met alle honden, wel dominant, maar zou nooit grijpen.