Ik zie jullie zo in Havelte, waarschijnlijk zijn jullie allemaal al onderweg ik zit nog heerlijk aan mijn bakje koffie. Ben er ook gewoon om 10 uur tot zo!!
MarianneV
Geplaatst: 22-01-12 10:34
Wij zijn er bijna. Rijden nu bij steenwijk
Zit er 1 te janken achterin
Laatst bijgewerkt door MarianneV op 22-01-12 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Hulde aan de fotografen Marianne (Devi-Angel) en Linda (CoronaLime). Zij waren vanochtend in weer en wind bezig om de weinige hondjes die er waren op de foto te zetten. Ik heb al een paar hele mooie gezien tijdens de shoot. Dank jullie wel. Ook namens Noeschka en Lars.
Fijn om te lezen dat jullie het met mijn 4'tjes naar t zin hebben gehad! Erg leuk! En ik ben ook blij dat het vooral Linda was die de boel heeft opgepakt en de rest heeft opgepept mee te gaan! Top meid! En Marianne, jij ook super bedankt voor je inzet!
Anita en Marlou hebben dus mooi een priveshoot gehad.. Fijn dat jullie het zo naar t zin hebben gehad en ik ben heel benieuwd naar de foto's!
loulou87
Geplaatst: 22-01-12 14:04
Spannend! ben erg benieuwd! En super dat de fotografen toch doorzetten al was het echt rot weer!! Ben nu ook wel blij dat ik weer lekker warm zit!!
Hij geeft bij mij een blauw scherm aan en dat deed ie voordat ie helemaal crashte... Ik heb ze inmiddels op de pc, maar erg tevreden ben ik niet 50 --> prullenbak Heel veel zijn onscherp